Heb een bod gedaan op een 1.6 16v Turbo

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 320
Joined: SunFeb20, 2005 6:44:35 PM
Location: wezep

Heb een bod gedaan op een 1.6 16v Turbo

Post by Gideon »

heb een bod gedaan op het volgende,

16v blok(50.000km) incl kabelboom + nieuwe koppakking
gesmede zuigers
16V Saxo/PUG ECU
Custom-made spruitstuk
IHI RHF5B Turbo
HKS Universal Dumpvalve incl. lasflens.
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E :P and still owning AX GTI

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

Damn, dat gaat vliegen! mooi project om in te bouwen aangezien je toch al een gti hebt!!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 320
Joined: SunFeb20, 2005 6:44:35 PM
Location: wezep

Post by Gideon »

jep maar dan moet mijn spaarpot weer helemaal leeg :cry: maar wel iets om naartoe te leven uiteraard
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E :P and still owning AX GTI

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 320
Joined: SunFeb20, 2005 6:44:35 PM
Location: wezep

Post by Gideon »

ok kreeg net een bericht binnen van die gozer, de motor moest bij 0,8 bar al ongeveer 200 pk draaien, hij kan ongeveer 1,2 bar aan. dus ik ben benieuwd
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E :P and still owning AX GTI

TB
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 513
Joined: TueJan18, 2005 2:58:31 PM
Location: Zuid Holland

Post by TB »

Klinkt goed!!
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 320
Joined: SunFeb20, 2005 6:44:35 PM
Location: wezep

Post by Gideon »

moet ook maar het inbouwen zit ik nog tegen op :cry:
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E :P and still owning AX GTI

TB
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 513
Joined: TueJan18, 2005 2:58:31 PM
Location: Zuid Holland

Post by TB »

Ja echt standaardklusjes zijn dat niet. Als ik jou was zou ik er helemaal niet aan beginnen en gewoon iets kopen dat standaard veel sneller gebouwd is. Veel makkelijker en kost je minder denk ik. Maar aan de andere kant, je GTI heb je al heel wat aan gedaan. Loopt ie nu nog niet hard genoeg?
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 320
Joined: SunFeb20, 2005 6:44:35 PM
Location: wezep

Post by Gideon »

tom je moet ??n ding begrijpen voor mij gaat niets hard genoeg. alles moet harder, ik weet wel wat je bedoeld hoor ik geef nu hetzelfde geld aan mijn ax uit wat jij aan je subaru uitgegeven hebt. jij hebt een mooie subaru, waar nog duizenden van rond rijden. ik rij straks (als het goed is) in een ax met +200 pk die niemand heeft (nou ja een paar dan)
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E :P and still owning AX GTI

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 320
Joined: SunFeb20, 2005 6:44:35 PM
Location: wezep

Post by Gideon »

is niet lullig bedoeld hoor tegen over je auto, vind het een super auto. mag binnenkort in een nieuwe type sturen opgevoerd tot 430pk. lijkt me geweldig, maar wat mooi is om iets unieks te hebben, ik weet nog niet eens of het doorgaat hoor met dat blok waar ik op geboden heb, de ax wordt namelijk ook weer helemaal overgespoten en komen andere wielen onder enz enz dus het gaat al met al heel veel geld kosten
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E :P and still owning AX GTI

TB
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 513
Joined: TueJan18, 2005 2:58:31 PM
Location: Zuid Holland

Post by TB »

Prima hoor, ik zeg er ook niks van. Jij je ding en ik me ding. Maar ik vind t zonde, want dat geld krijg je er nooit meer voor terug. Zo een impreza schrijft wel iets af maar niet mega veel meer. Destijds met die Golf Cabrio ook een half jaar met 0 euro afschrijving gereden :)
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

ik heb t blok ook te koop zien staan....

tja.. het is en blijft een ax...voor t geld kun je genoeg anders leuks kopen...

maar dat is mijn mening....
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Wat heb je inmiidels allemaal veranderd aan de GTI dan? en waarom overspuiten?

Hij zat immers toch lekker in de lak? Of moet ik echt nodig je wie-is-wie doorlezen? :oops:

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Brutus wrote: Of moet ik echt nodig je wie-is-wie doorlezen? :oops:


die heeft ie niet. :lol:

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 320
Joined: SunFeb20, 2005 6:44:35 PM
Location: wezep

Post by Gideon »

Browny wrote:
Brutus wrote: Of moet ik echt nodig je wie-is-wie doorlezen? :oops:


die heeft ie niet. :lol:


die heb ik wel, maar sybrand heeft een deuk in de deur gereden van daar dat ie overgespoten wordt
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E :P and still owning AX GTI

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 320
Joined: SunFeb20, 2005 6:44:35 PM
Location: wezep

Post by Gideon »

Brutus wrote:Wat heb je inmiidels allemaal veranderd aan de GTI dan? en waarom overspuiten?

Hij zat immers toch lekker in de lak? Of moet ik echt nodig je wie-is-wie doorlezen? :oops:


Nee hij zat helemaal niet lekker in de lak de persoon die hem gespoten heeft ik zal geen namen noemen :wink: moet nog een hoop leren. plus dat er wat steenslag op zat en de auto krijgt gelijk een andere look
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E :P and still owning AX GTI

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

oh, ja, zocht op gideon en hij kon niks vinden. :oops:
maar hier is ie
nog nooit bekeken eigenlijk. Stond ie een keer op full-speed zwolle, heeft ie een strakke achterklep?

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 320
Joined: SunFeb20, 2005 6:44:35 PM
Location: wezep

Post by Gideon »

hij heeft een strakke achterklep ja
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E :P and still owning AX GTI

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ey als ik het zo lees he.. zit er wel een ECU bij, maar geen aangepast management systeem.. dat gaat toch nooit lukken dan :?

levensduur zal het ook niet hebben, maar daar gaat het bij dit soort blokjes niet om :D
Image

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 320
Joined: SunFeb20, 2005 6:44:35 PM
Location: wezep

Post by Gideon »

q01z wrote:ey als ik het zo lees he.. zit er wel een ECU bij, maar geen aangepast management systeem.. dat gaat toch nooit lukken dan :?

levensduur zal het ook niet hebben, maar daar gaat het bij dit soort blokjes niet om :D


levensduur heeft ie straks wel ik ga eerst lage druk rijden, eerst maar eens leren om een ax onder controle te houden met 160-170pk, er komt een DTA stand alone in
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E :P and still owning AX GTI

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

dat is een kwestie van kunnen rijden Gideon..
Image

Locked