jongens aangezien we toch zoveel mogelijk moeten spammen hier is een foto van hoe me auto er ongeveer uit gaat zien ik wou het eerst niet laten zien maar vooruit tis kerst en ik hoop dat jullie een eerlijke mening geven.
Come On People Don't Be Shy
klik deze link en kijk effe naar de bumpers ze gaan trouwens straks net zo glimmen als de rest van de auto dit is maar een idee
hij moet een nieuwe look krijgen iemand nog ideen voor andere velgen? heb zelf al wel velgen in me hoofd zitten maar ff kijken wat jullie vinden. Ik denk zelf aan de OZ Superleggera (titanium)
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
dat is de kleur van de auto hoe hij is het gaat om het spuiten van de bumpers de bumpers waren zwart die gaat ik laten spuiten. heb drie keuzes die me wat lijken
Alle bumpers en skirts enz in: Carbon kleur of Antraciet grijs metallic(donkergrijs) of mee spuiten in de kleur van de auto
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
Gideon wrote:dat is de kleur van de auto hoe hij is het gaat om het spuiten van de bumpers de bumpers waren zwart die gaat ik laten spuiten. heb drie keuzes die me wat lijken
Alle bumpers en skirts enz in: Carbon kleur of Antraciet grijs metallic(donkergrijs) of mee spuiten in de kleur van de auto
Mijn persoonlijke keuze zou zijn zoals op de foto alles meespuiten in de kleur van de auto, maar terwijl ik het inklop denk alweer Carbon look zou ook wel mooi zijn, ff photo-shoppen en laten zien.
Gideon wrote:iemand andere ideeen dan de Superleggera's? graag met foto's
Geen idee welk type dit is...
Maar eigenlijk is deze auto gewoon de perfecte AX.
Eens, als ie zo is, NIETS meer aan doen, wieltjes misschien net 1 slagje te groot naar mijn smaak, maar zeker erg strak zo, de mijne moet alleen een skirtset hebben en hij lijkt dr op