Wat zijn ieders persoonlijke AX hoogtepunten van afgelopen jaar???
Bij mij dat mijn eigen gehobby zonder opmerkingen door de APK is gekomen (in 2004 moest ik de remschijven nog door de garage laten doen...)
En de tourtocht tijdens de Limburgmeeting dat was toch het allerleukst.
Verder was het wel een mooi AX jaar, auto heeft altijd braaf zijn best gedaan.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
ruim 2000 kilometer in een week afleggen (vakantie Tsjechie) in de AX (met grootmoeder op 't dak)
en het aanleggen van centrale vergrendeling (elke dag plezier van ) en elektrisch bedienbare ruiten (hoewel 1tje nog een beetje slipt; komt wel goed voor het voorjaar ) --> das 1 van de voornemens voor 2006 meteen
-Ontdekken van de axclub -Aanschaf van mijn biscuitblikje -Nieuwe mensen leren kennen dmv de ax -Op full speed staan met de ax in volle glorie -inbouw van het GT blok
-1e en een 3e prijs winnen met de db-drag klasse.
euhm het veel, lees heel veel km's rijden in mn witte ax...
-aanschaffen van mn rode GT..
-rijdend maken van mn rode GT en het rijden erin..
ik denk mijn hoogtepunt wel: de ongelofelijke steun die ik kreeg in limburg.. hierbij als nog: hartstikke bedankt jongens.. (en meisjes uiteraard)zonder jullie..
Vervangen van de koppelling
Vervangen van de motor (in die volgorde)
De sprintwedstrijd was voor mij geen hoogtepunt Opeens 190 rijden
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-In januari ging mijn RVS pijp eronder (geniet nog steeds van het geluid)
-Zelf nieuw dashboard in de GT gehangen
-Full-speed AX weekend
-Tot de 100 een Calibra 2.5 v6 snot rijden met mijn GT
-afgelopen week de 120.000 km op de gt-teller gezet
Aanschaf van mn GT
Zelf wat kleine dingetjes gedaan zoals luchtfilter, uitlaat (je moet immers klein beginnen )
De limburgmeeting, en dan met name met Bokkie in de auto, en het kampvuur. Natuurlijk ook het boerengolf
De Limburgmeeting
Zelf remschijven/blokken vervangen
Audio eindelijk uitbreiden, en das ook meteen een voornemen voor 2006, zo snel mogelijk een versterker kopen.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
voor het eerst in 4 jaar tijd echt vrijgezel in het leven verder te gaan en dus geen zeurende vriendin als ik wat extra uurtjes in de auto steek. Al die verdomde K*t wijffe
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI