Hoe verveel jij je als je ziek bent?

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Hoe verveel jij je als je ziek bent?

Post by kevin.broke »

Jep, ik zit dus ziek thuis.. voel me al een aardig eind beter, ga maandag weer werken, maarrr.. ik verveel me! straks nog effetjes aan Ellen d'r bakkie klussen enzo... maar ik ben me nu al de hele ochtend aan het vermaken met...

het plaatsen van de juiste "FOLDER.JPG" in m'n MP3-mapjes, zodat ik bij alle albums ook een plaatje zie van het betreffende album ;)

Wat doe jij als je ziek bent?

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Re: Hoe verveel jij je als je ziek bent?

Post by Brutus »

kakanox wrote:Jep, ik zit dus ziek thuis.. voel me al een aardig eind beter, ga maandag weer werken, maarrr.. ik verveel me! straks nog effetjes aan Ellen d'r bakkie klussen enzo... maar ik ben me nu al de hele ochtend aan het vermaken met...

het plaatsen van de juiste "FOLDER.JPG" in m'n MP3-mapjes, zodat ik bij alle albums ook een plaatje zie van het betreffende album ;)

Wat doe jij als je ziek bent?


normaal gesproken doe ik niks als ik ziek ben... zeker niet klussen! Weet dus niet wat voor jou ziek zijn is! Dan lig ik op bed.. en kijk met veel thee en vieze droge koekjes dvd's of stomme tv programma;s... Maar dan begin ik me al wat beter te voelen!

Neen, ziek zijn is liggen en liggen.. Gelukkig ben ik ook als het tegen zit ??n dag ziek thuis.. ben vrijwel nooit ziek!

Maar verveel me wel naast het solliciteren.. Dus hier wordt Black & White 2 gespeeld!

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

als ik me niet goed voel werk ik gewoon als ik echt beroerd ben :x ga ik dan ook in bed liggen en doe ik zo weinig mogelijk
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

mjah, maar ik ben nagenoeg beter. Had vooral chronische koppijn de afgelopen 2 weken, veel misselijk, vrijwel continu duizelig, enz.

Gewoon een griepje dus. De eerste dagen was ik echt gaar, nu gaat 't wel best eigenlijk. Alleen nog hoofdpijn nu.

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

in het ziekenhuis liggen, en veel slapen :(
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

miennepetien
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 245
Joined: SunMar06, 2005 4:04:11 PM
Location: Vlissingen

Post by miennepetien »

Beetje televisie kijken (filmpjes en saaie programma's) ...slapen, misschien naar de wc rennen en een hete douche nemen.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Veel dvd's kijken, en mn harde schijf eens opruimen.

Post Reply