Hahahaha, volgende tekst staat in een berichtje in mijn mailboks.
Jullie mogen raden wie dit schreef:
"Het kan natuurlijk prima zijn dat je al eens een poulietrekker vast hebt gehad. Een heel globale manier om achter het soort te komen is de volgende: Laat op je tenen vallen: Grote klonk en veel pijn is grote poulietrekker voor grote mannen en grote poulies.
Andersom bij een kleine kloink is het een kleine poelietrekker voor andere mannen of vrouwen, kleine poelies of als neuskrabber te gebruiken.
Het kan natuurlijk ook zijn dat het enorm klonk deed en je tenen plat zijn zonder dat het een poulietrekker is, dan is een baksteen het meest waarschijnlijk. Die zou ik dan terugleggen achter het achterwiel van de auto zonder handrem waar je hem net "gevonden" hebt. Dit natuurlijk aleen als de helling niet te stijl is en je de auto toch niet meer kunt inhalen. "
ROFL!! Zelfs maanden later moet ik er weer om lachen
WHAHAHHAHAHAA wie weet ik niet. Ik was het niet maar het is evengoed briljant. Gokje PeterM of Denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.