ik ook.. ga je gang Gert...
mijn AX moet nog gespoten worden... zal ik m'n rekeningnr. ff PB'en?
Christa heeft d'r AX gewoon nodig, heeft g??n ander vervoer of ouders die makkelijk even een Cinquecento uit kunnen lenen en heeft gewoon geen cash om 'm te laten maken. ze had geld voor een ruitje en een APK, en zit nu met een gaar onderstel en een kapotte koppakking en radiateur... kan d'r rekeningnr. ook wel ff sturen?
het gaat niet eens om 't geld.. vind 't gewoon een raar idee, Marc die zelf z'n boontjes kan doppen en als ie 't slim aangepakt had een goed rijdende AX had gehad krijgt financi?le steun.. Christa kan zelf nix met het ding en er is nog niet ??n lid daar gaan kijken! waar blijft al die hulp?
ik bedoel.. ik kreeg een grote bek omdat ik m'n wilde plannen niet waarmaakte (even tussendoor; kom m'n AX nu eens bekijken

) en Marc krijgt de boel niet af en die krijgt een aai over de bol en centen op z'n rekening...
wil niet zeggen dat ik 't niet kl*te voor 'm vind.. maarja, ik had ook constant gek*t met m'n AX.. steek er geld in en hij wordt gewoon af. Heb er een blok in liggen waar garantie op zit, als ik problemen krijg klop ik bij De Vos aan.. ben m'n aandrijfasjes op gaan halen met de trein.. eigen boontjes doppen, of iedereen over ??n kam scheren en een ?chte club zijn en alle leden die in de shit zitten helpen. en niet 1.