Wat gaan jullie zaterdag doen? Ik dit jaar vrij weinig denk ik. Twee jaar geleden naar Museumplein geweest maar dat was echt zo ontzettend achterlijk druk! Heb daar van 10.00 tot 22.00 uur gestaan en geleefd op een paar winegums en 3 slokken cola ofzo, NIET aan te raden. Maar ja, ik wilde Kane zien en je moet er wat voor over hebben om een goed plekje te hebben Dit jaar doe ik het alleen niet meer.
Denk dat ik zaterdag de krant maar na ga pluizen op leuke vacatures en weer wat sollicitatiebrieven ga versturen. Is niet anders helaas....
Koninginnenacht in Utrecht was trouwens ook errug geslaagd!
Er staat een tap centraal in de wijk heb ik vernomen, dus krijg de avond wel om En erna weer stappen. En dan hopelijk niet zoals vorige vrijdag AX-clubleden treffen, half uur praatje maken, en dag erna bij god niet meer weten waar je het over had
Waarschijnlijk ff naar Leeuwarden...kijken of daar wat te beleven valt...en anders gezellig onder het genot van een Cola Beerenburgje samen met mn vriendin in haar achtertuin in t zonnetje zitten / liggen / staan
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
Popmart wrote: En dan hopelijk niet zoals vorige vrijdag AX-clubleden treffen, half uur praatje maken, en dag erna bij god niet meer weten waar je het over had
haha...tja ik weet ook niet meer waar we t over hadden, t zal wel iets te maken hebben gehad met auto's
naar denemarken rijden even in duitsland de top van een huurhondacivic testen. Waarom niet met mn eigen auto. WAT ZEG JE!!!!!!!!!
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
TTF wrote:de planing is om zaterdag het eerste biertje rond 12 uur naar binnen te werken ..
Whaha... jij biersnoepert....
Maar goed.. eerst de "nach" in....en dan direct door de dag in... dus denk dat mijn eerste pils vrijdag om 17.00uur is... en dan non-stop door tot 15.00 zaterdag.. eventueel uurtje bijslapen.. en dan doorzuipen tot zondag 16.00 uur...