fulda geen vulva banden
Moderators: Rock's, webmasters
fulda geen vulva banden
Mn nieuwe banden zitten erom en ik ben er heel gelukkig mee. Ik heb bergen grip het is ongelovelijk. Vochtige weg in zn 1 een bocht door vol gas zonder te slippen . Echt niet normaal. Aanrader dus. Totdat ik ontdek dat ze na 10000 km op zijn natuurlijk
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Staat toevallig op fok! ook een stukje over fulda banden. Maar daar zijn ze er ook nog niet zo uit... http://forum.fok.nl/topic/678688
Kijk uit, een Cactussssss
pcrodent wrote:Staat toevallig op fok! ook een stukje over fulda banden. Maar daar zijn ze er ook nog niet zo uit... http://forum.fok.nl/topic/678688
- Velgen (dank u q01z): nog 4 dagen...
Goed nieuws voor jou Prodent! Toen ik die velgen nog had lagen er om 2 velgen ook Fulda banden!
Ik moet iig nog 2 (nieuwe) banden 165/65 hebben, want er zitten er twee op met nog 2 mm Tenzij m'n standaard 145/70 erop gaan passen?
Maar volgens q01z gaan ze inderdaad heerlijk door de bocht (beter dan de peug 405 waar ie tegen streed op dat moment iig)
En het is pcrodent. Maar ik heb zo het gevoel dat je dat eigenlijk al wist
Maar volgens q01z gaan ze inderdaad heerlijk door de bocht (beter dan de peug 405 waar ie tegen streed op dat moment iig)
En het is pcrodent. Maar ik heb zo het gevoel dat je dat eigenlijk al wist
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX liefhebber
Kakelbont wrote:Dat zijn zeker onwijs zachte banden dan of niet?
Als ze zo snel versleten zouden zijn wel ja, alhoewel dat ook veel kan zeggen over Sander z'n rijstijl We zullen het over enkele maanden wel horen zeker? Indien die banden zo zacht zouden zijn zou ik weleens willen weten wat dat zou geven op een Honda Integra Type R Die staan erom bekend banden te vreten
ik heb 2 voorbanden gehad, de fulda y2000,
ze zijn beide geklapt in de zomer, waarvan 1 in de zeeburgertunnel en dat vertel ik zowat niet meer na, ook in het forumlinkje lees je dat, dat ze kunnen klappen, het is wel al 5 jaar geleden, en kan een slechte serie zijn geweest.
nooit meer fulda voor eric
ze zijn beide geklapt in de zomer, waarvan 1 in de zeeburgertunnel en dat vertel ik zowat niet meer na, ook in het forumlinkje lees je dat, dat ze kunnen klappen, het is wel al 5 jaar geleden, en kan een slechte serie zijn geweest.
nooit meer fulda voor eric