Ze zijn niet de mooiste uit de BX serie maar ik vind 'm super cool!! Kijk al die metertjes op het dash En die neus lekker lang!! Whoohw!! Was ik maar millionair....
Ik geniet van m'n eendje, Xsara en van m'n sAXo diesel.
Heeft een 6cilinder in lijn motor als ik me niet vergis (in ieder geval geen xu, vandaar de lange neus). Zowiezo wel belachelijk veel pk's. Super vette bak!
Brutus wrote:Tja.. bijna zonde om er een topic over te openen...
(maar da's mijn mening)
Dank je.... Tja, je bent citrofiel of je bent het duidelijk niet. Ik ben niet vies van een mooie BX. Er staat nu al geruime tijd een gerestaureerde 16v mk2 op marktplaats(ik zal hem je de advertentie besparen)als ik toch eens geen student was
(maar da's mijn mening)
Dank je.... Tja, je bent citrofiel of je bent het duidelijk niet. Ik ben niet vies van een mooie BX. Er staat nu al geruime tijd een gerestaureerde 16v mk2 op marktplaats(ik zal hem je de advertentie besparen)als ik toch eens geen student was
(maar da's mijn mening)
Absoluut niet de Flodder BX. De enige gelijkenis met de Flodder BX is de rode kleur, maar verder.... De flodder BX was een BX Sport en dit is duidelijk een BX 16V MKII.
(maar da's mijn mening)
hier sluit ik me volledig bij aan
Ik zeg ook.: Mijn mening!
Wil niet zeggen dat ik geen citrofiel meer ben! Maar no offence.. Arne, jij zou elke citroen kopen... (om vervolgens waarschijnlijk weer door te verkopen!)