Er staat hier aan de europalaan al zeker 10 dagen een rode ax met een lekke band. Dat snap je toch niet. De europalaan is nu niet echt de beste buurt hier. Ik zie geen breukschade dus hij lijkt niet gestolen. Ik heb de politie al gevraagd om het kenteken na te trekken maar dat had geen prioriteit. Weet iemand misschien van wie hij is? Ik weet niet of het handig is om het kenteken hier te noemen maar de eerste vier letters zijn hetzelfde als mijn ax (en ook die van brutus) en de cijfers zijn 32.
Weet iemand trouwens hoe de uitgifte van kenteken gaat. Wel opvallend dat ik nu 3 ax-en volcane gezien heb met de eerst 5 tekens hetzelfde!! Blijkbaar zit daar toch een systeem in.
ax met lekke band in utrecht
Moderators: Rock's, webmasters
Re: AX met lekke band in utrecht
Dirk wrote:Er staat hier aan de europalaan al zeker 10 dagen een rode AX met een lekke band. Dat snap je toch niet. De europalaan is nu niet echt de beste buurt hier. Ik zie geen breukschade dus hij lijkt niet gestolen. Ik heb de politie al gevraagd om het kenteken na te trekken maar dat had geen prioriteit. Weet iemand misschien van wie hij is? Ik weet niet of het handig is om het kenteken hier te noemen maar de eerste vier letters zijn hetzelfde als mijn AX (en ook die van brutus) en de cijfers zijn 32.
Weet iemand trouwens hoe de uitgifte van kenteken gaat. Wel opvallend dat ik nu 3 AX-en volcane gezien heb met de eerst 5 tekens hetzelfde!! Blijkbaar zit daar toch een systeem in.
Pfff.. ben blij dat het mijnes niet is dus..

Maar ja.. Dat kentekenuitgave is heel eenvoudig.. Je weet ze volgen elkaar op.. En als een citroen-importeur of dealer ineens een stuk of 5 AX op kenteken laat uitgeven dan kan het zijn dat de kentekens bijna uniek zijn!
Het zou maar zo kunnen zijn dat bijv. de Volcane van eric wel een jaar ouder is... Maar op papier even oud! want die van hem en mijnes zijn dichtbij elkaar uitgegeven bij de RDW. Om maar een voorbeeld te noemen.. Maar dan zou je moeten kijken naar het ORGA nummer..

-
- AX super weirdo
Maar ja.. Dat kentekenuitgave is heel eenvoudig.. Je weet ze volgen elkaar op.. En als een Citro?n-importeur of dealer ineens een stuk of 5 AX op kenteken laat uitgeven dan kan het zijn dat de kentekens bijna uniek zijn!
Zoals mijn oude sport en die van denny. Ik had sh-83 en hij sh-82

Freude am Fahren.
master-arnie wrote:Maar ja.. Dat kentekenuitgave is heel eenvoudig.. Je weet ze volgen elkaar op.. En als een Citro?n-importeur of dealer ineens een stuk of 5 AX op kenteken laat uitgeven dan kan het zijn dat de kentekens bijna uniek zijn!
Zoals mijn oude sport en die van denny. Ik had sh-83 en hij sh-82heel toevallig dus!
Niet toevallig... Waarschijnlijk komen ze bij een en dezelfde dealergroep weg die beide sports in ??n keer hebben aangemeld bij de RDW..
Dat gebeurt vaker bij garages... Zo hadden ze hier laatst 10 picasso's laten aanmelden bij de RDW.
ik lijk dus orga-technisch op brutus,
maakt mij dat nu ook een master spammer ?
of moet ik dan meer orga nummeriek posten ?
ik weet toevallig dat mijn ax, nieuw in februari 1995 in amsterdam/sloterdijk van de trein,
getrailerd is naar citroen boots in alkmaar.
daarna is ie in maart op kenteken gezet door deze dealer, samen met 2 andere ax`jes.(een RE en een FIRST)
dus de ax volcane van brutus moet ook op die autotrein hebben gestaan, en misschien wel ook op die trailer, en dan over de afsluitdijk naar friesland groningen.
maakt mij dat nu ook een master spammer ?
of moet ik dan meer orga nummeriek posten ?
ik weet toevallig dat mijn ax, nieuw in februari 1995 in amsterdam/sloterdijk van de trein,
getrailerd is naar citroen boots in alkmaar.
daarna is ie in maart op kenteken gezet door deze dealer, samen met 2 andere ax`jes.(een RE en een FIRST)
dus de ax volcane van brutus moet ook op die autotrein hebben gestaan, en misschien wel ook op die trailer, en dan over de afsluitdijk naar friesland groningen.
Heb die ax uit utrecht ff gecheckt op www.rdw.nl en z'n apk is al ruim een half jaar verlopen...