ik weet dat veel van jullie dit niet leuk vinden en dat het eigenlijk ook heeeel dom is.. maar ik ben uitgedaagt op een 1 of ander internet spelletje.. en tsja.. ik wil altijd winnen
het idee is hetvolgende, je klikt op de link en op de knop in het midden en je sluit het venster weer.. makkelijk toch??
wat gebeurd er voor mij?
ik krijg in het spel een bak geld en punten.. waarmee ik dus 'wapens' kan kopen en mensen [drugsdealers/wetenschappers] kan aanvallen in het spel
heel nutteloos en dom en eigenlijk voor kleine kindjes.. ben dan ook uitgedaagt door mn nichtje van 12
Ik werd deze vorige week bekogeld met sneeuwballen... over de e-mail
Beetje dezelfde categorie dacht ik zo. Dus heb maar ff op je link gedrukt.
Meteen nadat je het formulier hebt ingevuld, word je geblindoekt en in een wagen gegooid. Na een paar uur rijden wordt de blindoek weggehaald, en je ziet dat je op een trainings-basis bent! q01z heeft nu 11 agenten
Is dit niet een beetje valsspelen t.o.v. je nichtje
Maar goed, veel plezier verder. (je kunt er trouwens maar 1 keer op klikken)
Last edited by Rob GT on SunDec12, 2004 10:09:22 PM, edited 1 time in total.
Meteen nadat je het formulier hebt ingevuld, word je geblindoekt en in een wagen gegooid. Na een paar uur rijden wordt de blindoek weggehaald, en je ziet dat je op een trainings-basis bent! q01z heeft nu 11 agenten
Is dit niet een beetje valsspelen t.o.v. je nichtje
Maar goed, veel plezier verder.
mn nichtje heeft een msnlijst met 150 ongeveer leeftijdsgenootjes die allemaal zomaar klikken..
Marc is een klein legertje ax fanaten om zich heen aan het vergaren
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.