Theo van Gogh dood

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Theo van Gogh dood

Post by Kakelbont »

smerige k*nk*rlij*r die dat gedaan heeft :evil: :evil: :evil: :evil:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Ongeloofelijk. Welkom in het nieuwe nederland.......
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

G*dverd*mme wat leven we toch een achterlijke samenleving. Heb je eigen mening, en durf je daar ook nog eens voor uit te komen, is er wel een idioot die je zonder pardon neerknalt.
Ik begin onderhand genoeg te krijgen van het tolerante NL en wordt hoognodig tijd dat er met harde hand wordt ingegrepen en Nederland weer wordt zoals het behoort te zijn.
Ik hoop dat Wilders het voor het zeggen krijgt zsm!

Edit Brutus: Hou die rust... *'tjes geplaatst

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

Popmart wrote:Ik hoop dat Wilders het voor het zeggen krijgt zsm!

Die mag anders wel uitkijken.... v. Gogh nam bedreigingen ook niet zo serieus en je ziet maar weer.

Op 3FM hebben ze het al heel de dag over de moord en nou hoor ik net die radio reclame van De Cock van Baantjer;

"nederland een stuk veiliger door politie blablabla" :x
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

WouterL
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by WouterL »

26 jarige man, Marokkaans-Nederlandse nationaliteit. Bekend bij de AIVD.

Dit gaat nog wel een staartje krijgen ....

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

WouterL wrote:26 jarige man, Marokkaans-Nederlandse nationaliteit. Bekend bij de AIVD.

Dit gaat nog wel een staartje krijgen ....

echt vreemd die ongegronde vooroordelen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

frisovangent wrote:Nu moet de islamitische gemeenschap naar voren stappen en duidelijk zeggen dat deze acties niet kunnen.

Wat denk je zelf? Die zijn maar al te blij met het opruimen van Van Gogh. Klinkt hard, maar door wie werd hij voornamelijk bedreigd? Juist Moslims! Het word inderdaad tijd voor Wilders :x

Ik las iedere vrijdag zijn Column in Metro onderweg naar school. Wat zal ik zijn heerlijke en vooral duidelijke stukjes missen!

http://www.nu.nl/news.jsp?n=300654&c=50

Image
Freude am Fahren.

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Theo van Gogh vermoord

Post by Rob GT »

master-arnie wrote:
frisovangent wrote:Nu moet de islamitische gemeenschap naar voren stappen en duidelijk zeggen dat deze acties niet kunnen.

Wat denk je zelf? Die zijn maar al te blij met het opruimen van Van Gogh. Klinkt hard, maar door wie werd hij voornamelijk bedreigd? Juist Moslims! Het word inderdaad tijd voor Wilders :x

Ik las iedere vrijdag zijn Column in Metro onderweg naar school. Wat zal ik zijn heerlijke en vooral duidelijke stukjes missen!

http://www.nu.nl/news.jsp?n=300654&c=50

Image

Ze zullen ongetwijfeld blij zijn dat hij er niet meer is... maar ze kunnen erop rekenen dat dit gepaard zal gaan met enige toename van racisme. Dus of ze er uiteindelijk echt blij mee zullen zijn?

Ik begrijp de dader niet zo... heb er geen woorden voor.
Last edited by Rob GT on TueNov02, 2004 5:52:53 PM, edited 1 time in total.
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Jongens laten we niet onze kop in het zand steken en vooral blijven hamerren op vooroordelen. We weten nog niet waarom maar waarschijnlijk heeft het een religieuse achtergrond. Dit soort dingen gebeuren echter steeds vaker. De hele maatschappij wordt harder, dit is niet iets wat alleen bij moslims of marokanen vandaan komt. Er is veel meer agressie en het uit zich in steeds heftigere vormen. Waar je vroeger een ram voor je harses kreeg wordt er nou naar wapens gegrepen.

De enige actie die hiertegen gegrond is, is om wat te doen tegen het alsmaar toenemende geweld van alle bevolkingsgroepen.

Laten we alsjeblieft zelf het goede voorbeeld geven.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

CitRoel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by CitRoel »

Helemaal mee eens Sander...

Ik geloofde m'n oren niet toen ik het hoorde, ik was geen fan van 'm maar dit gaat echt te ver. :evil:
Ik geniet van m'n eendje, Xsara en van m'n sAXo diesel.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Ik vond em geweldig. Had jammer genoeg vaak vrij op vrijdag, waardoor ik niet altijd zn columns in de Metro heb kunnen lezen.

Wordt hoognodig tijd dat er meer mensen komen die durven uit te komen voor hun mening, want ik weet 100% zeker dat er meer mensen hetzelfde denken als Theo en toen als Fortuyn over kwesties als multiculturele samenleving. En het wordt echt tijd dat er met een harde hand wordt ingegrepen want veel dingen vind ik gewoon ronduit belachelijk. Zoals dat je in bepaalde wijken je niet meer hoeft te vertonen als blanke in je eigen land.

Sorry dat ik ozo fel reageer maar ik ben aardig goed politiek bewust en ik ontzettend kwaad kan worden dat je je eigen leven niet meer zeker bent als je de dingen durft te zeggen zoals ze zijn.

jeffrey van dal
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by jeffrey van dal »

maar dit is toch te gek voor woorden ofniej dan eerlijk zeggen...

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

laten we nou allemaal niet te ver doorslaan in onze politieke opvattingen enzo..

anders krijgen we hier onderling gezeik en ook gezeik van buitenaf en dat meoten we gewoon niet hebben.
Er zijn ook vast allogtone leden [damn.. hadden ze daar geen makkelijker woord voor?] en die zijn voor mij net zo goed lid als andere!

Kijk wat er vandaag met Theo gebeurt is, dat is gewoon duidelijk te ziek voor woorden.. maar dat vinden ook super veel moslims.. dat weetik zeker. Er zijn overigens ook altijd nog nederlanders die het liefst hetzelfde hadden gedaan.. Pim is ook door een geboren nederlander omgebracht..

Het is maar net wat Sander zegt, de samenleving word harder, en dit zal steeds vaker gebeuren.

aan wapens komen is ook gewoon TE makkelijk tegenworodig..

'zegeltjes bij?' "waar kan je voro sparen?" 'u kunt sparen voor handwapens die u kunt afhalen bij ed servicebalie'
Image

AXClub
Total admin
Total admin

Post by AXClub »

Hoe erg het ook allemaal is, Uitspaken Racistisch getint of gerelateerd zijn nog steeds niet toegestaan.

om die redenen zijn enkele posts hier verwijderd (ook quotes van betreffende posts)

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Voor felle meningen kun je een weblog pakken!

En voor duidelijke taal..... ik kwam wat tegen op neukia.nl met linkjes naar http://www.elqalem.nl/forum/viewthread.php?tid=458

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

Nederland? Is dit Nederland?

Ik zie in de toekomst nog wel een rassen streid.. Islamitisch tegen Nederland.

Als dit al de tweede keer is, vraag ik me af wanneer en wie de DERDE zal worden :shock: :evil: :twisted:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

jeffrey van dal
AX liefhebber
AX liefhebber

al me posts zijn weg 1tje staat er nog :(

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

en terecht..

vrijheids van meningsuiting ok.. recht op eigen mening ook..
maar je moet het anderen niet opdringen en zo openlijk op deze wijze uitbrengen.

krijg je problemen mee..
Image

jeffrey van dal
AX liefhebber
AX liefhebber

q01z wrote:en terecht..

vrijheids van meningsuiting ok.. recht op eigen mening ook..
maar je moet het anderen niet opdringen en zo openlijk op deze wijze uitbrengen.

krijg je problemen mee..

ik dring niemand wat aan hoor.
iedereen heeft z`n eigen mening ofniej dan.......

groetjes Jeffrey

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

dat is het m nou juist..
dat recht heeft dan dus iedereen..
ongeacht herkomst kleur ras geloof banksaldo of wat dan ook..
Image

Locked