Ongeloofelijk. Welkom in het nieuwe nederland.......
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
G*dverd*mme wat leven we toch een achterlijke samenleving. Heb je eigen mening, en durf je daar ook nog eens voor uit te komen, is er wel een idioot die je zonder pardon neerknalt.
Ik begin onderhand genoeg te krijgen van het tolerante NL en wordt hoognodig tijd dat er met harde hand wordt ingegrepen en Nederland weer wordt zoals het behoort te zijn.
Ik hoop dat Wilders het voor het zeggen krijgt zsm!
frisovangent wrote:Nu moet de islamitische gemeenschap naar voren stappen en duidelijk zeggen dat deze acties niet kunnen.
Wat denk je zelf? Die zijn maar al te blij met het opruimen van Van Gogh. Klinkt hard, maar door wie werd hij voornamelijk bedreigd? Juist Moslims! Het word inderdaad tijd voor Wilders
Ik las iedere vrijdag zijn Column in Metro onderweg naar school. Wat zal ik zijn heerlijke en vooral duidelijke stukjes missen!
frisovangent wrote:Nu moet de islamitische gemeenschap naar voren stappen en duidelijk zeggen dat deze acties niet kunnen.
Wat denk je zelf? Die zijn maar al te blij met het opruimen van Van Gogh. Klinkt hard, maar door wie werd hij voornamelijk bedreigd? Juist Moslims! Het word inderdaad tijd voor Wilders
Ik las iedere vrijdag zijn Column in Metro onderweg naar school. Wat zal ik zijn heerlijke en vooral duidelijke stukjes missen!
Ze zullen ongetwijfeld blij zijn dat hij er niet meer is... maar ze kunnen erop rekenen dat dit gepaard zal gaan met enige toename van racisme. Dus of ze er uiteindelijk echt blij mee zullen zijn?
Ik begrijp de dader niet zo... heb er geen woorden voor.
Last edited by Rob GT on TueNov02, 2004 5:52:53 PM, edited 1 time in total.
Jongens laten we niet onze kop in het zand steken en vooral blijven hamerren op vooroordelen. We weten nog niet waarom maar waarschijnlijk heeft het een religieuse achtergrond. Dit soort dingen gebeuren echter steeds vaker. De hele maatschappij wordt harder, dit is niet iets wat alleen bij moslims of marokanen vandaan komt. Er is veel meer agressie en het uit zich in steeds heftigere vormen. Waar je vroeger een ram voor je harses kreeg wordt er nou naar wapens gegrepen.
De enige actie die hiertegen gegrond is, is om wat te doen tegen het alsmaar toenemende geweld van alle bevolkingsgroepen.
Laten we alsjeblieft zelf het goede voorbeeld geven.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik vond em geweldig. Had jammer genoeg vaak vrij op vrijdag, waardoor ik niet altijd zn columns in de Metro heb kunnen lezen.
Wordt hoognodig tijd dat er meer mensen komen die durven uit te komen voor hun mening, want ik weet 100% zeker dat er meer mensen hetzelfde denken als Theo en toen als Fortuyn over kwesties als multiculturele samenleving. En het wordt echt tijd dat er met een harde hand wordt ingegrepen want veel dingen vind ik gewoon ronduit belachelijk. Zoals dat je in bepaalde wijken je niet meer hoeft te vertonen als blanke in je eigen land.
Sorry dat ik ozo fel reageer maar ik ben aardig goed politiek bewust en ik ontzettend kwaad kan worden dat je je eigen leven niet meer zeker bent als je de dingen durft te zeggen zoals ze zijn.
laten we nou allemaal niet te ver doorslaan in onze politieke opvattingen enzo..
anders krijgen we hier onderling gezeik en ook gezeik van buitenaf en dat meoten we gewoon niet hebben.
Er zijn ook vast allogtone leden [damn.. hadden ze daar geen makkelijker woord voor?] en die zijn voor mij net zo goed lid als andere!
Kijk wat er vandaag met Theo gebeurt is, dat is gewoon duidelijk te ziek voor woorden.. maar dat vinden ook super veel moslims.. dat weetik zeker. Er zijn overigens ook altijd nog nederlanders die het liefst hetzelfde hadden gedaan.. Pim is ook door een geboren nederlander omgebracht..
Het is maar net wat Sander zegt, de samenleving word harder, en dit zal steeds vaker gebeuren.
aan wapens komen is ook gewoon TE makkelijk tegenworodig..
'zegeltjes bij?' "waar kan je voro sparen?" 'u kunt sparen voor handwapens die u kunt afhalen bij ed servicebalie'