Dit topic bedacht ik vanmorgen toen ik uit het raam keek..
ik kon namelijk niet echt meer zien wat de originele kleur was van mijn auto door de hoeveelheid modder/slik/landbouwzooi die erop zat.
idee van dit topic:
post een foto van je ax/auto/fiets/boot/vliegtuig in een zo vies mogelijke toestand!
hieronder mijn AX en de Xsara van mn vader;
op originele grote kan je de hoeveelheid vuil beter zien! dus voor mensen met een fatsoenlijke verbinding.. klik maar eens even
nutteloos detail: beide auto's waren vd week nog gewassen.. mijne eergister.. en die van mn pa vorige week zondag
Ik wil je niet overtreffen,..... maar ik heb het veel gekker gehad,....... mijn ouders wonen in de polder....... landweggetjes is dagelijkse kost naar mijn werk toe..... het is weer oktober.... oogsttijd !
Je mist de skirts op jouw deuren,....... is dat bewust ?.....of heb je die niet ?.......
dat is de bedoeling.. ik heb het ook wel gekker gezien dan dit hoor
die skirts liggen in de garage.. de rest blijft ook niet zitten en ondertussen zit alles nu geschroeft.. lijm/kit.. niets houdt.. ondanks dat ik het toch netjes ontvet enzo heb
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
TTF wrote:speciale skirts kit kopen werkt wel goed..
ja of ruitenkit schijnt ook te werken van simson.. maarja, moet je dat wel kunnen krijgen hier
Bison Polymax. Mijn skirts zitten er al een half jaar mee vast en geen teken van loskomen. Deze kit is in alle kleuren verkrijgbaar dus ideaal. Ik heb wit gebruikt (duh) Maar transparant heb je ook.
over goor gesproken marc je zou mijn ax slak eens moeten zien als ik 20 keer over een polderweggetje knetter maar dan trap ik em ook meteen door de wasstraat
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
tank_driver wrote:over goor gesproken marc je zou mijn AX slak eens moeten zien als ik 20 keer over een polderweggetje knetter maar dan trap ik em ook meteen door de wasstraat
Dit is momenteel dus met de mijne aan de hand. Afgelopen week is hier witlof gerooid en mijn ax stond in het donker op de weg met alarmlichten en grootlicht aan terwijl we de weg schoonmaakten. (anders glibbert iedereen zo van die kinderkoppen weg af 's nachts en dat kost die boer, me baas, weer geld).