NL muziek downloaden
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Master Spammer
NL muziek downloaden
FF een vraagje; nou download ik meestal muziek via www.suprnova.org maar weet iemand een website waar ook nederlandse muziek te vinden is (in bittorrent)?
greetz Rob!
greetz Rob!
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- Moderator
-
- AX Master Spammer
Master Lee wrote:ik download ook allees van nieuws groepen vooral dvds![]()
maar aangezien je met wanadoo hiet je volle snelheid kan gebruiken heb ik der maar een payserver bijgenomen en ben er zeer tevreden over
hehe, payserver is zowat noodzakelijk tegenwoordig, en de dvd's stromen hier ook rijkelijk binnen, zit al op de 1600 gig dit jaar, en wil de 2 Tb gaan halen dit jaar

-
- Moderator
IceByte wrote:Master Lee wrote:ik download ook allees van nieuws groepen vooral dvds![]()
maar aangezien je met wanadoo hiet je volle snelheid kan gebruiken heb ik der maar een payserver bijgenomen en ben er zeer tevreden over
hehe, payserver is zowat noodzakelijk tegenwoordig, en de dvd's stromen hier ook rijkelijk binnen, zit al op de 1600 gig dit jaar, en wil de 2 Tb gaan halen dit jaar
k zit sinds ik het ondekt heb totaal iets van 200 tot 250 gig en doe het sinds juni ofzo...
Ik heb wel een programmatje voor je die ontzettend veel vind. Geen spyware niets, alleen bij opstart even een klein popupje.
Download wel de FREE version.
http://www.bearshare.com/nl
Download wel de FREE version.
http://www.bearshare.com/nl
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
en hoe bevalt het?? 

Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
Klik Hier!!
-
- AX Master Spammer
Brutus wrote:IceByte wrote:payserver is een newsserver waar je maandelijks voor betaald, met een goede retentie van het geplaatste spul, in tegenstelling tot de meeste newsservers van providers
Het zal wel heel lang moeten gaan duren wil ik gaan betalen voor goede downloads..
die 11 euro in de maand is het me wel waard, zeker als je ziet dat ik een kleine 200 gig in de maand dr afhaal aan dvd's, games en muziek.
-
- AX Master Spammer
op http://www.newsgroupservers.net/
staat een hele waslijst met payservers, ik zou zeggen probeer eerst of newsgroepen je bevallen door de server van je provider ff te gebruiken.
Ik heb zelf usesneserver.com, maar dat valt de laatste weken wat tegen qua snelheden. Dr zit ergens een probleem in de lijn naar die server toe vanaf xs4all, dus ik hoop dat et ns opgelost wordt, want het was altijd perfect
staat een hele waslijst met payservers, ik zou zeggen probeer eerst of newsgroepen je bevallen door de server van je provider ff te gebruiken.
Ik heb zelf usesneserver.com, maar dat valt de laatste weken wat tegen qua snelheden. Dr zit ergens een probleem in de lijn naar die server toe vanaf xs4all, dus ik hoop dat et ns opgelost wordt, want het was altijd perfect