Als er iemand dicht achter me rijd dan ga ik even op de rem staan Als dat niet helpt haal ik de grove middelen boven, 30km/h ergens gaan rijden... Geen probleem en een middelvinger kunnen ze ook nog krijgen
Ax_Dude wrote:Als er iemand dicht achter me rijd dan ga ik even op de rem staan Als dat niet helpt haal ik de grove middelen boven, 30km/h ergens gaan rijden... Geen probleem en een middelvinger kunnen ze ook nog krijgen
Aha, dan ben jij diegene die altijd voor die files zorgt Maarre, ben je er wel van bewust dat als jij remt en het is druk, dat je dan een kilometer achter je een file kunt veroorzaken.
Je ruitesproeier iets hoger afstellen is een veiligere en adequatere oplossing.
Eric Vertogen wrote:Aha, dan ben jij diegene die altijd voor die files zorgt Maarre, ben je er wel van bewust dat als jij remt en het is druk, dat je dan een kilometer achter je een file kunt veroorzaken. Je ruitesproeier iets hoger afstellen is een veiligere en adequatere oplossing.
Op een drukke weg zal ik zoiets nooit doen hoor Ik ben een heer in het verkeer Dat van die ruitensproeier werkt ook ja
Eric Vertogen wrote:Aha, dan ben jij diegene die altijd voor die files zorgt Maarre, ben je er wel van bewust dat als jij remt en het is druk, dat je dan een kilometer achter je een file kunt veroorzaken. Je ruitesproeier iets hoger afstellen is een veiligere en adequatere oplossing.
Op een drukke weg zal ik zoiets nooit doen hoor Ik ben een heer in het verkeer Dat van die ruitensproeier werkt ook ja
Als er eentje echt irritant is gewoon gas los en truttig gaan rijden. Dan in een keer het pedaal naar de bodem. Dan is het meestal wel duidelijk. Owja dit werkt alleen als ie er niet langs kan
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.