Je kon er natuurlijk op wachten. Gemeenten in het land hebben eerst de pilot in Utrecht afgewacht..
http://www.nrc.nl/nieuws/2014/11/28/rot ... ervuiling/
Na Utrecht nu ook Rotterdam?
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: Na Utrecht nu ook Rotterdam?
90% van het roet komt van vrachtverkeer en scheepvaart en industrie. laten we eens kijken rondom rotterdam wat daar allemaal staat, rijd en vaart voordat we automobilisten gaan pesten met een maatregel die NIKS uit gaat halen.
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Re: Na Utrecht nu ook Rotterdam?
Ook rondwaaiend zeezout en rondstuivend zand zijn fijnstof.
Deze hele EU-richtlijn is belachelijk door zijn ongerijmdheid.
Duidelijk stemmingmakerij door de milieuterreur met medewerking van ondeskundige politici.
Daarvan wordt grof misbruik gemaakt.
Deze hele EU-richtlijn is belachelijk door zijn ongerijmdheid.
Duidelijk stemmingmakerij door de milieuterreur met medewerking van ondeskundige politici.
Daarvan wordt grof misbruik gemaakt.
C5 Break 1.8i 16V (2001) 285.000km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
Re: Na Utrecht nu ook Rotterdam?
Om het even bij benzine-auto's te houden, het voorstel schijnt te zijn om in Rotterdam benzine-auto's van voor 2005 te weren.
Toevallig checkte ik hoe ik een 'Feinstaub'-sticker voor Duitse binnensteden kan krijgen.
Dan ontdek je dat in Duitse binnensteden benzine-auto's vanaf 1993 toegelaten zijn; deze auto's krijgen een groene sticker.
Nederland voert een totaal ander beleid dan andere EU-landen, net als met de oldtimerregeling.
Toevallig checkte ik hoe ik een 'Feinstaub'-sticker voor Duitse binnensteden kan krijgen.
Dan ontdek je dat in Duitse binnensteden benzine-auto's vanaf 1993 toegelaten zijn; deze auto's krijgen een groene sticker.
Nederland voert een totaal ander beleid dan andere EU-landen, net als met de oldtimerregeling.
C5 Break 1.8i 16V (2001) 285.000km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
Re: Na Utrecht nu ook Rotterdam?
Wat ik veel kwalijker vindt, is dat iedere Nederlandse stad een ander beleid mag voeren en ook voert.
AX 1.1i Volcane Rood