Verwijder dit topic maar. Die gasten weten me te vinden en heb geen zin in een steen door de ruiten thuis. En mijn ouders waren niet echt blij met het boycotten van de verkoo van de auto sorry
Last edited by Gonnie on SunFeb20, 2005 8:51:58 PM, edited 3 times in total.
Hey gonnie, ik had je hier al wat rond zien zwerven. Leuk dat je een wie is wie hebt gemaakt. Misschien leuk als je wat meer over jezelf verteld zoals leeftijd, beroep, wrom deze auto en hoe hij bevalt natuurlijk
Welkom Gonnie!!! Ga je ook naar het Franse Autosport Festival in Lelystad 8 augustus? Kun je je auto showen aan heeeeeeeel veel mensen en bovendien kennis maken met de fanatiekste ax-club leden
Van harte welkom hier John Dit is weer es wat anders dan een zwarte, een grijze, een witte of een rode GT h? haha
Ik zie je vast wel eens @ een meeting ofzow... 8 augustus ook duz maar komen
volgens mij wordt het tijd de URL van je plaatje aan te passen....marktplaats heeft de url veranderd, ik neem aan dat je niet een een of andere graafmachine met ax blok hebt gekocht
peter wrote:volgens mij wordt het tijd de URL van je plaatje aan te passen....marktplaats heeft de url veranderd, ik neem aan dat je niet een een of andere graafmachine met AX blok hebt gekocht
De foto stond op mijn server. Vond het zelf wel een goeie grap zo. Maar het is eigenlijk meer studieontwijkend gedrag! Ik zit al veel te lang op het forum, moet aan de gang met een opdracht!
Ik zal de oude weer even terugzetten, dan heb je meteen de zwarte velgen weer!
In ieder geval welkom op het forum John, succes met je nieuwe AX!
Het ongekende heeft toegeslagen heb door de eerste gladheid, met mij auto een vluchtheuvel geraakt en is nu rijp voor de sloop dus wie er interesse voor heeft laat maar horen moet nog effe goed nagaan wat er allemaal kapot aan is dit laat ik zo snel mogelijk weten
Gonnie wrote:Het ongekende heeft toegeslagen heb door de eerste gladheid, met mij auto een vluchtheuvel geraakt en is nu rijp voor de sloop dus wie er interesse voor heeft laat maar horen moet nog effe goed nagaan wat er allemaal kapot aan is dit laat ik zo snel mogelijk weten