Het hangt een beetje van de staat af en de kilometers van de auto's die ik tegen kom.
Nu de beurt aan de volgende om z'n goede voornemens te typen

Groetjes, Andre.
Moderators: Rock's, webmasters
Ceddric, dat heb jij toch helemáál niet nodig?!cedderzz wrote:tjah,,, voornemens,,, 2 tot 3 keer in de week naar de sportschool,,
en moe je opletten,, deze reactie wordt belachelijk gemaakt
EN STOPPEN MET ROKEN en energiedrink zuipen.cedderzz wrote:tjah,,, voornemens,,, 2 tot 3 keer in de week naar de sportschool,,
Om te beveiligen/bewaken of zit er een leuke dame achter de balie?cedderzz wrote:tjah,,, voornemens,,, 2 tot 3 keer in de week naar de sportschool,,
Rock's wrote:Of het een goed voornemen is weet ik niet maar ik wil minstens 1 instrument leren te bespelen ...
Voor 2012 staat het gitaar leren spelen op het programma ... (is al heel wat jaartjes een wens van mij)
Gelukkig duurt het jaar nog heel erg lang
Zo te zien is dat niet zo moeilijk, maar ik weet niet of Aad wel zo lang stil kan blijven staan.cedderzz wrote:Rock's wrote:Of het een goed voornemen is weet ik niet maar ik wil minstens 1 instrument leren te bespelen ...
Voor 2012 staat het gitaar leren spelen op het programma ... (is al heel wat jaartjes een wens van mij)
Gelukkig duurt het jaar nog heel erg lang
Aad,, einde van het jaar wil ik je deze horen spelen
http://www.youtube.com/watch?v=55nAwmVLQSk
zal toch niet moeilijk zijn
Laat ik is meedoen.AlexanderB wrote: -een leuke vriendin vinden.
-
Als je je haar los gooit, een beetje met je kont schut en een hoog stemmetje opzet, dan is er best een behoorlijke kans dat Alexander daar in trapt.DuFF wrote:Laat ik is meedoen.AlexanderB wrote: -een leuke vriendin vinden.
-