Het grote.. Wat ga ik dit weekend doen topic ..!!
Moderators: Rock's, webmasters
Het grote.. Wat ga ik dit weekend doen topic ..!!
uitverveling..
hier komt ie ..
wat ga jij dit weekend doen ...
bij deze trap ik af..
ik ga dit weekend naar the bridge .. (discotheek net even over de grens bij duitsland ter hoogte van hoogeveen )
hier komt ie ..
wat ga jij dit weekend doen ...
bij deze trap ik af..
ik ga dit weekend naar the bridge .. (discotheek net even over de grens bij duitsland ter hoogte van hoogeveen )
-
- AX liefhebber
Gistermiddag (voor mij is t altijd weekend jammer genoeg
) nog wat geklust aan de wagen(mazda mx3 1.8v6) van een maat. Enkele nieuwe neons helpen hangen aan zijn "pimpmobiel" in wording
Daarna nog eens gek mogen doen met z'n wagen, lekker spinnen en doortrekken naar de begrenzer
(is erg leuk... vooral omdat ik m'n eigen banden niet oprookte maar die van iemand anders
) Voor de rest euhm tja... De verveling slaat weer toe 

wat ga ik doenl.. tsja, mijn weekend is meestal door de weeks..
het is voor mij elke dag werken.. en ik ben net trg uit Renesse... uitgeweest.. was mega saai
morgen mn interieur maar eens gedeeltelijk spuiten.. als het niet waait tenminste..
en daarna weer werken!
maandag [mn echte weekend] een uitje naar KMvrtr om mijn AX vol te gooien en mn portomonnee leeg... en daarna tennissen
het is voor mij elke dag werken.. en ik ben net trg uit Renesse... uitgeweest.. was mega saai
morgen mn interieur maar eens gedeeltelijk spuiten.. als het niet waait tenminste..
en daarna weer werken!
maandag [mn echte weekend] een uitje naar KMvrtr om mijn AX vol te gooien en mn portomonnee leeg... en daarna tennissen

vrijdag bij een maat op feest geweest die 21 is geworden, was wel chillen alleen had ik geen sleutel bij en moest ik via het balkon met me zatte kop naar binnen vallen!
zaterdag om 08.00 begonnen met werken (tenten bouwen/afbreken) en om 23.00 wask weer afgewerkt, daarna film gehuurt en net na de 1e scene in slaap gevallen...na 1 pilsje
vandaag zondag gaaf naar schijndel waar een DUTCH TUNING TEAM meeting is met veel vette wagens! de mijne staat er trouwens niet want de mijne wordt klaar gemaakt voor woensdag : verlagen samen met antoine!
niet op stap geweest dit weekend, beetje jammer maja daar kunnen we donderdag weer iets aan gaan doen!
ax powah
zaterdag om 08.00 begonnen met werken (tenten bouwen/afbreken) en om 23.00 wask weer afgewerkt, daarna film gehuurt en net na de 1e scene in slaap gevallen...na 1 pilsje
vandaag zondag gaaf naar schijndel waar een DUTCH TUNING TEAM meeting is met veel vette wagens! de mijne staat er trouwens niet want de mijne wordt klaar gemaakt voor woensdag : verlagen samen met antoine!
niet op stap geweest dit weekend, beetje jammer maja daar kunnen we donderdag weer iets aan gaan doen!
ax powah
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

Wie niet snel is.......is laag!!
Grinnik....
Als ik dit lees weet ik het weer zeker, ik ben een ouwe l*l.
And proud of it! LOL
Gisteren met vriendin weer eens naar m'n ma geweest. Eerst met het mensje wezen winkelen, daarna bij haar nog wat klusjes gedaan.
Daarna zogenaamd vroeg vertrokken naar huis. Om vriendin halverwege te verrassen met een film in onze favoriete bioscoop in Wijchen. Verrassing werd zeer gewaardeerd.
Vandaag weer verder met klussen in huis. Er moet nog een hoop gebeuren deze maand!
Inderdaad, ik heb het hele weekend nog geen alcohol op. En vermoedelijk blijft dat weekend zo. En nee, dat is geen uitzondering...
Als ik dit lees weet ik het weer zeker, ik ben een ouwe l*l.
And proud of it! LOL

Gisteren met vriendin weer eens naar m'n ma geweest. Eerst met het mensje wezen winkelen, daarna bij haar nog wat klusjes gedaan.
Daarna zogenaamd vroeg vertrokken naar huis. Om vriendin halverwege te verrassen met een film in onze favoriete bioscoop in Wijchen. Verrassing werd zeer gewaardeerd.
Vandaag weer verder met klussen in huis. Er moet nog een hoop gebeuren deze maand!

Inderdaad, ik heb het hele weekend nog geen alcohol op. En vermoedelijk blijft dat weekend zo. En nee, dat is geen uitzondering...

-
- AX super weirdo
en ik ben net trg uit Renesse... uitgeweest.. was mega saai
Ghehe, ik heb anders meegemaakt daar... Pfoe!
Maare ik had een standaard weekendje gehad. Lkkr stappen en een aantal biertjes (sappie's) nuttigen....
Heb btw gisteren (zaterdag) de golf 1 van een goede vriendin van mij samen met een maat aan de praat gemaakt... Had ze zo van internet gekocht en was bij haar thuis bezorgd! Bleek dus een wraak! Hele dashboard lag eruit en blok liep niet goed stationair en viel uit als je de koppeling intrapte.... Pas daarom verschrikkelijk op met auto's van internet en ga eerst kijken voor je hem koopt! Vooral met G*LFJES

Effe alles netjes schoongemaakt, paar nieuwe zekeringen, ECU gereset, nieuwe bougie's + kabels, ontsteking afgesteld, en dashboard ingebouwd en viola een prima bakkie op een lekke schokbreker na dan

Duitse degelijkheid? Waar? Was net lego dat dashboard!
Freude am Fahren.
Th3CLoR3 wrote:renesse is wel gaaf om uit te gaan ben er eens geweest toen ik 14 was ofzo..
Heb daar eens mijn eerste windsurfzeiltje gekocht @ windsurfing renesse
bij Jonker!

vet.. daar heb ik voor gewrkt.. tijdje... tenminste, voor de surfschool die daar aan gekoppeld was

renesse kom ik elk weekend.. dan gaat het vervelen.. tis nu zomer.. veel mooie meiden