Hallo Iedereen,
Wellicht kennen enkele personen mij hier nog wel, heb ooit 2 axjes gehad waaronder de Devil. En ik was die persoon die die gruwelijk dikke witte velgen er onder uit heb gehaald domdomdom> Ik kijk toch nog zeer regelmatig hier rond.. omdat het toch nog altijd kriebelt. Rij nu trouwens C1
Omdat ik meen dat enkele personen ook als eens "dakar"hebben gereden post ik het hier ook maar.
Op 5 november ga ik met 2 vrienden richting Dakar in een oude mercedes Vito. Dit voor het avontuur, maar ook voor het goede doel.
neem eens een kijkje op onze website: http://www.dakar-ridders.nl
Mocht iemand interesse hebben om iets bij te dragen, graag. Ook tips enz. zijn welkom.
Sinds kort bestaat de mogelijkheid om oude gsm's te verkopen via onze site. Minimaal 10 procent gaat naar ons goede doel, de rest wordt op jouw rekening gestort.
Dus: Heb je zoek je oude gsm's en verkoop ze via onze site!
Als minimaal 10 personen vanuit hier dit doen, en dan maakt het niet veel uit welk bedrag, dan zorg ik dat het axclub logo op de bus komt te staan!
Ik las ook laatst iets over een limbo meeting?? als er wat geregeld moet worden... dan weten jullie me te vinden..
alvast bedankt
Groeten,
Maarten
Amsterdam -Dakar 2011
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX liefhebber