De vraag van vanavond NL-LL ;) TJ-DU
Moderators: Rock's, webmasters
De vraag van vanavond NL-LL ;) TJ-DU
De vraag van vanavond is niet wie er wint van wie maar meer. GAAT NEDERLAND DOOR MET HET EK. Volgens mij niet.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
holleeeeeeeee holeee holeee holleee !!!!
schade deutschland alles ist forbei!!! alles ist vorbei!!
Ikke veel (B)(B) bier gedronken nederland gaat door!! even zwitserland verslaan en we zijn al in de halve finale!!!
ruuudd van nistelrooij, we zingen ruud van nisterrooij!!
ax powah!!
Ikke veel (B)(B) bier gedronken nederland gaat door!! even zwitserland verslaan en we zijn al in de halve finale!!!
ax powah!!
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

-
- AX super weirdo
AX_POWAH wrote:holleeeeeeeee holeee holeee holleee !!!!
AX powah!!
Zwitserland? Euhhh we moeten tegen Zwede hoor in de KWARTFINALE! Het is dat ik moest rijden anders had ik nu flink teut achter mijn computer gezeten....
Zoals gewoonlijk met het voetbal een fuik met alcoholcontrole om iedere hoek in Hveld!

Freude am Fahren.
Zwitserland? Euhhh we moeten tegen Zwede hoor in de KWARTFINALE! Het is dat ik moest rijden anders had ik nu flink teut achter mijn computer gezeten....
ja klopt idd....t zal t alcoholpermilage zijn geweest denk ik!! Sorry tis idd zweden en tis een prachtig spelletje!!!
ax powah
Mzzls Geert

-
- AX super weirdo
Brutus wrote:Nou... dan hebben we best wat geluk nodig... Mochten we ook nog van zweden winnen!
En als tjsechie van denemarken wint, kunnen we het nog een keertje goedmaken tegen tsjechie....in de halve finale
Zweden moet gewoon te doen zijn! Leg de 2 ploegen op papier eens naast elkaar.... Het hele probleem met die verdomde nederlanders is dat ze zo lax als de pest zijn....
Dick doet gewoon zijn uiterste best en word ten onrechte vet bekritiseerd!!! Zo gaat het ieder WK en EK.... Als ze verliezen word de bondscoach eruit geschopt.... Tja als je die gasten geen kans geeft een goede tacktiek en spelwijze te bedenken word het NOOIT wat met ons kikkerlandje... Kijk naar Frank Rijkaard het eerste jaar was het niks, maar het WK kwamen we in de halve finale.... En toen moestie als nog oprotten.... Had hem nog een jaar gegeven en we waren europees kampioen.
Gewoon TRIEST hoe Dickie moet werken!!! MOet jij je eens voorstellen. Probeer je je landgenoten een pleziertje te doen... Gaan ze zo doen...
Freude am Fahren.
als je kijkt wat voor enurm salaris die kerel krijg hoort hij het maar goed te doen en hij heeft 4 jaar gehad om de beste 11 nederlanders daar neer te zetten en ze laten presteren...lukt dit niet BYE BYE zwaai zwaai!!
Er zijn genoeg mensen die voor dat geld willen coachen en zeggen dat ze t kunne dus presteren moet!!
we maken nog een goede kans voor de finale maar ik denk dat we zweden niet moeten overshatten en als we net zo voetballen als tegen de letten dan moet t lukken !
ax powah
Er zijn genoeg mensen die voor dat geld willen coachen en zeggen dat ze t kunne dus presteren moet!!
we maken nog een goede kans voor de finale maar ik denk dat we zweden niet moeten overshatten en als we net zo voetballen als tegen de letten dan moet t lukken !
ax powah
Mzzls Geert

wederom ben ik het niet met je eens geert.
Het zijn nog altijd de spelers die de wedstrijd voor het grootste deel bepalen en niet de coach. finale halen we nevertenooitniet (optimistisch he). Tegen letland vond ik nederland ook heel matig spelen. 3-0 god god wat een prestatie als ze 5-0 hadden gespeeld dan had ik het netjes gevonden. De 2e helft speelde de letten zelfs beter dan de nederlanders.

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX super weirdo
Sander wrote:wederom ben ik het niet met je eens geert.Het zijn nog altijd de spelers die de wedstrijd voor het grootste deel bepalen en niet de coach. finale halen we nevertenooitniet (optimistisch he). Tegen letland vond ik nederland ook heel matig spelen. 3-0 god god wat een prestatie als ze 5-0 hadden gespeeld dan had ik het netjes gevonden. De 2e helft speelde de letten zelfs beter dan de nederlanders.
Daar ben ik het maar gedeeltelijk mee eens! Dat de spelers slecht presteren ben ik het volkomen mee eens! Als ze moeten dan doen ze het, kijk naar schotland (6-0) en nu Letland (3-0). Als ze geen druk hebben doen ze het op de 1 of andere manier niet. En dat heeft echt niks met de coach te maken

En tegen Letland was allerminst een slechte wedstrijd... Onderschat Letland niet he das een hele degelijke en goede ploeg (net een AX alleen dan anders) Als we zo tegen bijv. Frankrijk spelen winnen we!!!! Daar leg ik een weddenschap op!

Freude am Fahren.
Ten eerste vind ik alle mensen die Dicky uitschelden voor weet ik wat mensen zonder respect of fatsoen..
Dat hij niet geliefd meer is omdat zijn ploeg (maar wij zien het als onze ploeg) slecht presteerde... Nu we ineens door zijn is het koek en ei! Dat is dom ...
Mensen hebben gescreeuwd dat dick gestenigd moest worden, opgehangen achter een auto aanhangen etc.. dat is niet meer liefde voor de sport voetbal... Dan ben je ziek als je dat soort meningen denkt te moeten uitten!! (Mijn gedachte over dit soort mensen hoor...
)
Ten tweede heb ik gisteren de volle 90 min zitten sukkelen voor de tv, gelukkig waren er 20 andere mensen bij die de sfeer spannend konden maken
Na de 90 min werd het geleidelijk spannender.... De spelers verdienen teveel voor wat ze waarmaken... Het hele voetbal gaat stuk door dit soort monsterbedragen, en als zelfs de politiek een woord wil zeggen dan klopt er al helemaal iets niet meer...
De coach is verantwoordelijk uiteindelijk voor het resultaat, de spelers moeten het doen.. Maar de coach bepaald toch nog altijd de tactieken, opstellingen etc... Maar als het dan slecht gaat dan zijn er altijd nog de andere 15 miljoen coaches in nederland, die zeggen het beter te kunnen maar meer nadenken over hoe ze dickie moeten aanpakken... HOU TOCH OP ....
Voetbal is gezelligheid, spanning en veel bier of andere versnaperingen... Gaat het goed, ideaal.. gaat het slecht, neem een sterkere slok alcohol.. Dat is juist de sport...
Ik geniet gewoon nu we door zijn en zie het verder wel!
(Pffff... ik ben moe, heb al een weekend een kater, TT in Assen, en ben in een discussiestemming!)

Dat hij niet geliefd meer is omdat zijn ploeg (maar wij zien het als onze ploeg) slecht presteerde... Nu we ineens door zijn is het koek en ei! Dat is dom ...
Mensen hebben gescreeuwd dat dick gestenigd moest worden, opgehangen achter een auto aanhangen etc.. dat is niet meer liefde voor de sport voetbal... Dan ben je ziek als je dat soort meningen denkt te moeten uitten!! (Mijn gedachte over dit soort mensen hoor...

Ten tweede heb ik gisteren de volle 90 min zitten sukkelen voor de tv, gelukkig waren er 20 andere mensen bij die de sfeer spannend konden maken

Na de 90 min werd het geleidelijk spannender.... De spelers verdienen teveel voor wat ze waarmaken... Het hele voetbal gaat stuk door dit soort monsterbedragen, en als zelfs de politiek een woord wil zeggen dan klopt er al helemaal iets niet meer...
De coach is verantwoordelijk uiteindelijk voor het resultaat, de spelers moeten het doen.. Maar de coach bepaald toch nog altijd de tactieken, opstellingen etc... Maar als het dan slecht gaat dan zijn er altijd nog de andere 15 miljoen coaches in nederland, die zeggen het beter te kunnen maar meer nadenken over hoe ze dickie moeten aanpakken... HOU TOCH OP ....
Voetbal is gezelligheid, spanning en veel bier of andere versnaperingen... Gaat het goed, ideaal.. gaat het slecht, neem een sterkere slok alcohol.. Dat is juist de sport...
Ik geniet gewoon nu we door zijn en zie het verder wel!
(Pffff... ik ben moe, heb al een weekend een kater, TT in Assen, en ben in een discussiestemming!)

-
- AX Master Spammer
Ben zelf geen echte voetballiefhebber, maar ik moet je zondermeer gelijk geven dat de hele bende naar de kl*te gaat door die bedragen die dr in rondgaan, dat is toch niet normaal meer wat ze verdienen, niet voor niks zitten dr veel clubs in de financiele problemen.
Maarja, gisteren was niet bijster goed te noemen, pas op het einde werd het wat beter toen de zweden echt moe begonnen te worden.
Maarja, gisteren was niet bijster goed te noemen, pas op het einde werd het wat beter toen de zweden echt moe begonnen te worden.