Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Jongens zit niet zo te spammen. Ik heb inmiddels 2 potentieele kopers En geloof het of niet. Ik doe hem gerust weg. Met die bedoeling heb ik hem ook gekocht, technisch in orde maken, tijdje rondrijden en verpatsen Sorry, is kronkeltje in me hoofd... Ik ben ook samen met een maat begonnen in auto's handelen
En jullie zijn gewoon jaloers op die stoelen, die zitten perfect met het betere bochtenwerk. Daar zijn ze tenslotte voor! OM je op je plek te houden.... Voor jullie (gasten van 2 meter) moeten ze op maat gemaakt worden, daar kan ik ook niks aan doen
Alsof jij doet aan het betere bochtenwerk Ik snap dat kuipstoel je op je plek moeten houden. Maar met deze stoelen kan ik nog geen 5 km rijden.
Sander wrote:Alsof jij doet aan het betere bochtenwerk Ik snap dat kuipstoel je op je plek moeten houden. Maar met deze stoelen kan ik nog geen 5 km rijden.
Nogmaals, das jullie probleem ik en nog ene paar andere (kleinere) leden vonden het best relax zitten
Zo ver mogelijk doe ik aan beter bochten werk, maar hij gaat zover overhellen Word tijd voor koni's
Kom er wel mee weg. Maar wil ik dat??? en trouwens dan zit je wel heel letterlijk op het puntje van je stoel.
Sander wrote:Kom er wel mee weg. Maar wil ik dat??? en trouwens dan zit je wel heel letterlijk op het puntje van je stoel.
Kerel.. puntje van je stoel? Heb je wel gezien hoe ik uit die wagen moest komen? Niks puntje van je stoel!
Oud wijf! Ik denk dat er daarom geen achterbank inzit. Das om van die gasten als jullie toch te kunnen meenemen, want op een achterbank passen jullie ook niet
We zijn hier vreselijk aan het spammen wil de moderator ffies alle berichten wegsmijten die geen moer met de saxo van manu te maken hebben.
HAHAHA das ook een idee al een tijd niets meer van rijdenn gehoort trouwens. Ow maar weer on topic de stoelen van Arnie zijn van die vaste kuipstoelen. Je zit er zeg maar in vast doordat ze te klein zijn en heel diep zitten. Je hebt ook stoelen die klemmen niet zo en daar zit je ook vast in. Das een stuk beter moet ik zeggen.