Hou ons op de hoogte dit klinkt interessant. Sterkte tzal wel goedkomen op de een of andere manier
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Hou ons op de hoogte... jij als studentje hoeft je nergens druk over te maken!..... Dat is iets wat duidelijk is.. Gelukkig heb ik mijn stage achter de rug..
nou... dat bedrijf stond inmiddels een miljoen in de min (nagaan hoeveel ax'jes je daarvan kunt kopen) en hij wordt daar verantwoordelijk voor gehouden......
magoed donderdag heb ik mijn eindbeoordeling en hij gaat gezelli toch mee naar school... .tof van hem... en natuurlijk ook knap...
Ik neem aan dat je toch wel serieus snapt dat ??n zo'n persoon niet alleen dat bedrijf in de min kreeg... Hij zal dan wel de verantwoordelijke zijn... Maar dat wil nog niet zeggen dat hij dan dom is.... of nog erger, dat hij alleen de basisschool heeft gedaan.. voor wat we ook noemen!
Nu denk ik dat je het zelf ook wel snapt, alleen niet zo verwoord!
Want de eersten die eruit vliegen zijn veelal leidinggevenden als het gaat om geldschulden...
Brutus wrote:Ik neem aan dat je toch wel serieus snapt dat ??n zo'n persoon niet alleen dat bedrijf in de min kreeg... Hij zal dan wel de verantwoordelijke zijn... Maar dat wil nog niet zeggen dat hij dan dom is.... of nog erger, dat hij alleen de basisschool heeft gedaan.. voor wat we ook noemen!
Nu denk ik dat je het zelf ook wel snapt, alleen niet zo verwoord!
Want de eersten die eruit vliegen zijn veelal leidinggevenden als het gaat om geldschulden...
Tuurlijk, snap ik dat, maar toch he. Het vloog er uit voor dat ik er erg in had Hij is en blijft verantwoordelijk.....
zo heb ik bij mijn stagebedrijf ook de hoogste baas zien verdwijnen. Wel raar hoor was opzich wel een geschikte vent.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.