Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ach je zat even een maandje niet op te letten he dan krijg je dat Je zal me ongetwijfeld binnenkort weer voorbij komen. Maar ach zolang dat niet in de auto is vind ik het best.
Sander wrote:Ach je zat even een maandje niet op te letten he dan krijg je dat Je zal me ongetwijfeld binnenkort weer voorbij komen. Maar ach zolang dat niet in de auto is vind ik het best.
Ach.. dat 1600 16v blokje wat bij mij in de schuur ligt is een project van latere zorg!
heej arne jij kan er ook wat van hoor. Komt net kijken en is nou al minstens de helft van de ouwe garde voorbij.
en idd q01z en arne gaan erg hard gezien de korte tijd op het forum, maar ik ga de ranking denk ik wat aanpassen in de zin van 1500 >= heb nix te doen op werk enz
Sander wrote:heej arne jij kan er ook wat van hoor. Komt net kijken en is nou al minstens de helft van de ouwe garde voorbij.
Haha, die 3 maanden met jou maakt ook vrij weinig uit. Ik ben nou eenmaal student met teveel tijd over.... Tja, dan ga je je wel eens vervelen op een forum he
Sander wrote:heej arne jij kan er ook wat van hoor. Komt net kijken en is nou al minstens de helft van de ouwe garde voorbij.
Haha, die 3 maanden met jou maakt ook vrij weinig uit. Ik ben nou eenmaal student met teveel tijd over.... Tja, dan ga je je wel eens vervelen op een forum he
ey hou es op! nou was ik niet meer de laatste post