wie weet dat?

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
v_u/L-ca+n0

wie weet dat?

Post by v_u/L-ca+n0 »

vervallen
Last edited by v_u/L-ca+n0 on TueFeb22, 2011 6:00:00 AM, edited 1 time in total.

degene
AX Master
AX Master
Posts: 1253
Joined: TueOct13, 2009 1:25:50 AM
Location: Delft

Post by degene »

Ik ben bang dat dat ergens tussen de 150 en 300 zal zijn..

Die van mij is 218 ofzo.
De rode AX'jes hebben het wel te voorduren zeg! Dacht even dat dit dezelfde was als die in Gespot subforum, maar nee :(

Sterkte!

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Jeetje, weer zo'n zwaar beschadigd exemplaar. Gelukkig is je man er goed vanaf gekomen! Sterkte!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Na schade bij mijn AX (met al een behoorlijke deuk linksachter) kreeg ik bijna 400 euro uitgekeerd met behoudt van wrak...

Het blijft érg zonde van de Volcane maar gelukkig is je man er heel uit gekomen, dat is toch denk ik wel het meeste waard...

Sterkte met het verlies (en het vinden van een vervanger?)!

v_u/L-ca+n0

Post by v_u/L-ca+n0 »

mijn man zei nog vanmorgen ik zal je autootje goed behandelen pffffffff, maar inderdaad dat is materiaal dus voor mij niet zo belangrijk. Volgens de broeder van de ambulance heeft hij een dozijn engeltjes op zijn schouder gehad. Ja ik wil zeker weer een andere AX maar eerst maar eens w8 op de verzekering. Mijn man moet morgen naar de dokter hij kan zijn nek haast niet bewegen krijgen we dat ook er nog bij...

vinnyvs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 233
Joined: WedJun25, 2008 8:11:48 AM
Location: maarssen

Post by vinnyvs »

hoi.
Sterkte. Ik heb een jaar geleden een ongelukje gehad mat een buurman die achteruit reed. mijn ax was toen economisch total loss verklaard. prijskaartje €450 in de hand met behoud van mij axje.
Mijn verlanglijstje?
de rest van de ax wat ik nog heb liggen verkopen.
deze week me mercedes sprinter L2H2 ophalen.

User avatar
Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 1209
Joined: SunMar20, 2005 9:26:47 PM
Location: rotterdam

Post by Elsje »

ik had iets van 5 jaar (?) geleden m'n ax total los maar ik kon nog wel rijden. Ik heb em naar een garage gereden waar een ax te koop stond.
De schade expert kwam langs om de auto waarde te bepalen en hij heeft 1500 euro moeten concluderen, want voor die prijs stond die andere ax te koop. :lol:

succes
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

Post Reply