blote voeten

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply

Wat denk jij als je in de supermarkt de dame of jongen van je dromen tegenkomt en diegene loopt op blote voeten?

Die is gek.
1
5%
Freedom!
6
30%
Je ziet het niet eens.
3
15%
....
1
5%
Hippies :P
3
15%
Levensgevaarlijk met al dat glas en gelekte vloeistoffen
1
5%
Niet hygiënisch
4
20%
De bezuinigingen in het onderwijs zijn nu echt te ver doorgeslagen.
1
5%

Total votes: 20

Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur

blote voeten

Post by Elsje »

Op blote voeten lopen is toch fijn?
bijv. op het strand. Of in de auto met blote voeten rijden (als je eerst schoenen met hakken aan had), lekker toch :)

Ik had vandaag pumps aan, dus in de auto uitgedaan. Toen ging ik even langs de supermarkt, dus op blote voeten de supermarkt in.
Daar kwam ik twee vrienden tegen. Die zeiden: els, dit is toch wel een beetje gek. Sterker nog, ze zei: als je nou de man van je dromen tegenkomt, dan denkt ie ‘die is gek’ en dan loopt ie gauw door!

Dus: wat denk jij als je in de supermarkt de dame of jongen van je dromen tegenkomt en diegene loopt op blote voeten?

a) 'die is gek'
b) 'freedom!'
c) je ziet het niet eens
d) ...

het grappige was wel dat terwijl ze dat zei er een jongen het pad in kwam lopen, ook op z’n blote voeten :-) Hij was wel heel druk aan het bellen. En toen ik naar z’n voeten wees ging ie nog drukker lopen bellen ;-)
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

Happytree
AX Master
AX Master

Post by Happytree »

Haha, leuk zo'n topic ik ben ook een blotevoeten man.

Loop eigenlijk overal buiten op blote voeten, alleen als ik ergens naar binnen ga doe ik eigenlijk altijd wel slippers/schoenen aan.

Mij zou je dus niet zo snel in de supermarkt op blote voeten tegenkomen, deels omdat de airco daar veelte hoog staat.

Z) ik ben dus niet de enige die graag op blote voeten loopt

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

haha :D
soort van : b)

Ik houd er ook wel van. Ik loop thuis soms op blote voeten, maar niet vaak buitenshuis.
Ik vind het wel ok hoor, zelfs in de winkel.
(en altijd leuk om blootvoeters tegen te komen. Als je zo iemand ziet heb je toch al meer kans dat het iig geen preutse trut ofzo zal zijn.)

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

ook b)

op warme dagen zit ik blootsvoets op mijn werk, in de auto, thuis en in de tuin.

Als 't ff kan beweeg ik me voort op slippers om ze bij elke kans meteen uit te trekken.

Goedzo Els :)

Terminal
AX Master
AX Master

Post by Terminal »

Vaak als ik echt een eind moeten rijden of wat, lekker schoentjes uit. Rijd een stuk prettiger :)!
Verder in en om het huis ook meestal wel op blote voeten. Beetje afhankelijk wat ik ga doen....
Werd erg gek aan gekeken dat ik met blote voeten me remmen ging reviseren :lol:

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Ben ik dan de enige die eigenlijk altijd schoenen aan heeft?
Ik heb er dan weer een hekel aan om op blote voeten te lopen... :lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Ik vind het thuis en op de camping heerlijk om op blote voeten of op slippers rond te sjouwen, in de supermarkt zul je mij er niet op zien. Ook vrijwel altijd schoenen aan dus.
AX GTI '91

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Stelletje hippies :-D. Naja, thuis loop ik eigenlijk altijd op blote voeten, maar dat komt meestal omdat ik ook gewoon naakt rondloop. Voor de omgeving heb ik overigens wel m'n gordijnen dicht hoor. Strand is ook ok, camping met gras en rare mensen heb ik toch liever schoenen aan, in het gras zie je niet zo goed scherpe dingen liggen (zoals glas of nare stukken hout e.d.).
Image

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

Hippies \O/ :D

Ja ik houd van glas, spijkers en punaises in mijn voet (alles al eens gehad).

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis

Post by 2Black »

In z'n algemeenheid heb ik eigenlijk niet echt een mening over deze vraag; hangt er helemaal vanaf wat er verder aan de voeten vast zit... :wink:

Dus als ik Elsje tegenkom terwijl ze op blote voeten door een supermarkt struint denk ik hooguit "mmm, da's leuk om naar te kijken...". Of de voeten me daarbij ook zouden opvallen is de vraag.
Meen me trouwens te herinneren dat de gemiddelde man zich ergens anders op richt, dat heeft de evolutie nu eenmaal zo bepaald.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

2Black wrote:Meen me trouwens te herinneren dat de gemiddelde man zich ergens anders op richt, dat heeft de evolutie nu eenmaal zo bepaald.
Mits het dan vrouwen zijn die lekker op ´t gemakje rondstruinen door de supermarkt, dan heb ik er niet zo´n probleem mee, is leuk om naar te kijken, vooral bij ´t koelschap... ;) (Bij mannen is 't dan eerder lachwekkend, ik kop 'm zelf wel in.... :lol:)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Tja, het zou mij wel een beetje opvallen, maar dat is inderdaad afhankelijk of het alleen blote voeten zijn of meer blote delen natuurlijk (wel bij vrouwen, wel zo interessant :-)).
Image

Wismerhill13
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Wismerhill13 »

Jongen valt af ==> valt buiten mijn intresse gebied
Dame op blote voeten:

D) Leuk en intressant. Geeft me een festival gevoel, ik ga volgende week weer naar het Sziget festival en zal dit verschijnsel daar weer dagelijks tegenkomen, ook bij de festival supermarkten en de podia. Heb toevallig gisteren foto's van de afgelopen jaren gekeken van het groepje waar we mee waren en ik moet eerlijk zeggen dat blote voeten rijkelijk veel in beeld kwamen (voornamelijk van dames).

Wismerhill13
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Wismerhill13 »

Hmm ik denk dat als me dat nu zou gebeuren dat ik aan deze maffe post moet denken in plaats dat ik me er een mening over vorm :roll:

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

B !

Lekker om mensen te zien die er maling aan hebben.
Zelf loop ik meestal op flipflops als het goed weer is, dan heb ik niet van die zweetpoten :P

Verder ben ik vaak op de plank met wielen te vinden, en dan is schoenen wel een must... remmen met me blote voeten op het asfalt is niet zo een succes.

En voor de blootvoeters die graag toch net een laagje over hun voeten willen maar nog soepel willen kunnen lopen ?

Vibram fivefingers :wink:
Image
http://birthdayshoes.com/conor-kayaking ... er-sprints

Los van dit weet ik nog dat ik een topic had geopend een paar jaren terug, over wat voor schoenen iedereen graag draagt bij het autorijden, en dat topic was onzin kreeg ik toen te horen :| .
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Dan denk ik: hippies! :P

Zelf ben ik meer een sokkenmens.
Thuis draag ik nooit schoenen maar bijna wel altijd sokken.
Voor de winter heb ik dikke sokken met een antislipprofiel aan de onderkant.
Verder veel sokken in diverse kleuren en patronen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Buiten op straat enzo vind ik het ook wel chill, Alleen een een supermarkt vind ik het wat minder, en vind het niet zo hygienisch.

Tis net zo iets als zonder shirt de winkel binne lopen vindt ik. Allees is dat dan heel aso :oops:

Maar goed in een winkel niet echt smakelijk, voor de veder rest, als ik ga voetballen wil ik ook nog wel is op blote voeten gaan voetballen :oops:

Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Elsje »

hej, een poll!
leuk :-)

hoe kan ik stemmen?
of kan dat niet meer als je al een post hebt?

ik stem natuurlijk 'freedom!' :-)

edit: oh, ik was nog niet ingelogd ;-)
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

degene
AX Master
AX Master

Post by degene »

Wismerhill13 wrote:D) Leuk en intressant. Geeft me een festival gevoel, ik ga volgende week weer naar het Sziget festival en zal dit verschijnsel daar weer dagelijks tegenkomen, ook bij de festival supermarkten en de podia. Heb toevallig gisteren foto's van de afgelopen jaren gekeken van het groepje waar we mee waren en ik moet eerlijk zeggen dat blote voeten rijkelijk veel in beeld kwamen (voornamelijk van dames).
Ik kwam de Auchan niet eens in op blote voeten. Lokale hermandad die daar een stokje voor stak. :evil:

Maar heb ... gestemd.
Met blote voeten mensen weet je het maar nooit. Want teveel 'kijk mij, ik ben freedom!!' moet ik niet hebben.
Maar gewoon blote voeten, zonder voorbedachte rade, heel prima te pruimen (y)

Pascal
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Pascal »

Gewoon lekker op blote kakken rondrennen, heerlijk.
Maar ben dan ook een product van de '70-er jaren, en toen vonden we een oranje-met-bruine-bloemen behang ook chill....
Loop als het effe kan op blote voeten, en anders wip ik snel m'n klompen aan.
Yes: I'm a freekin' Dutchman!!
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82

Post Reply