http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/ar ... geval.html
kom het op nu.nl amper tegen maar toen ik vanmiddag dus op stage bezoeken was viel de file bij Baarn me op (beetje raar tijdstip)
en even later blijkt dat de chauffeur van de vrachtwagen een bekende is van de man waar ik een afspraak mee had en die had hij dus ook snel aan de telefoon.
Volgens hem zag hij de man al uitstappen en week hij daarom al wat uit naar links, waarop de man dus terwijl hij recht naar de vrachtwagen keek de rijbaan op stapt, plus een stap extra omdat de vrachtwagen iets naar links was gegaan. Hij kon hem onmogelijk nog ontwijken...
Ik hoop dat ie dit kan verwerken...
nieuws
Moderators: Rock's, webmasters
nieuws
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dat staat voor je leven op je netvlies gebrandt.
Ken iemand die dat ook had, die heeft 2,5 jaar hulp gehad, en stapt alleen nog in een auto. en rijdt alleen als het echtmoet. anders gaat die fietse. En bij hem was het nog wel een ongeluk en zijn schuld niet.
Ik zou het niet kunne verwerken in iedergeval.
ik heb er geen woorden voor.
Ken iemand die dat ook had, die heeft 2,5 jaar hulp gehad, en stapt alleen nog in een auto. en rijdt alleen als het echtmoet. anders gaat die fietse. En bij hem was het nog wel een ongeluk en zijn schuld niet.
Ik zou het niet kunne verwerken in iedergeval.
ik heb er geen woorden voor.
Last edited by Losroyos on TueJan19, 2010 11:06:20 PM, edited 1 time in total.