Speciaal voor Bas !

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist

Speciaal voor Bas !

Post by DuFF »

Sound Racer: Laat jouw auto klinken als een echte Lambourghini V10 of een V8 American Muscle Car en waan jezelf in een te gekke sportwagen met de Sound Racer!
Met de Sound Racer pimp je het geluid van je auto uitlaat in no time naar die van een echte luxe sport auto.
Deze auto accessoire doe je in je aansteker plug en je zet hem in de juiste frequentie. Het frequentie bereik ligt tussen de 88.1 en de 107.9 MHz. Door het reageren van de Sound Racer op het toerental en de schakelmomenten is het geluid levensecht. Je gaat werkelijk zelf voelen dat je in een dikke sportwagen zit, terwijl je in werkelijkheid gewoon je Opel Astra of je Mazda 2 onder je kont hebt. Door het vette geluid droom je helemaal weg in je droomauto. Kijk die mensen buiten maar eens om zich heen kijken, zich afvragend waar die stoere uitlaat onder zit. Vanaf nu kun je jouw auto pimpen in een handomdraai en kom je een stukje dichter bij je dromen!

:withstupid:

soundracer
Spreken is goud, Ductape is zilver.

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis

Post by 2Black »

Soundracer productdetails wrote:LET OP!: De Sound Racers werken niet op automaten.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

:lol: maar ik heb die soundracer al, als ik last van me keel heb, ga ik meebrommen met de auto :twisted:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Kan dat niet op me scooter whahaha

Post Reply