Wat staat bij jou bovenaan?
Bij mij: vervangen hoogteregelaar van de BX.
Losmaken was 15 minuten werk.
Vast maken: 3 avonden. 2 schroefjes.
Totaal onbereikbaar, en ze passen niet goed, hoe je het ook doet. Uiteindelijk met veel gereedschap en misbruik van natuurkunde op hun plek gekregen...
slechtste klusmoment ooit
Moderators: Rock's, webmasters
mag het ook bij frustratie
afgelopen week even remblokjes vervangen.
met veel pijn en moeite
lees uitboren en een beton schaar de pinnen weggekregen
blijkt de zuiger vast te zitten (niet terug te krijgen)
Nou had ik nog een nieuwe klauw liggen dus die er maar op.
Appeltje eitje boutjes lossen, slang los en de slang er weer op. Kom ik verdomme een halve slag anders uit met de slang.
Dan denk je die te draaien op het punt waar de remslang overgaat naar remleiding . No way compleet vast.
Uiteindelijk met de haakse slijper de wartel eraf geflexd.
om te eindigen met een nieuwe leiding, slang en de klauw + blokjes.
en dat om een paar remblokjes die je normaal bijna met je ogen dicht kan vervangen.
meer ellendige klusmomenten:
afgebroken lambda in het spruitstuk
koppeling verkeerd om
...
..
.

afgelopen week even remblokjes vervangen.
met veel pijn en moeite
lees uitboren en een beton schaar de pinnen weggekregen
blijkt de zuiger vast te zitten (niet terug te krijgen)
Nou had ik nog een nieuwe klauw liggen dus die er maar op.
Appeltje eitje boutjes lossen, slang los en de slang er weer op. Kom ik verdomme een halve slag anders uit met de slang.
Dan denk je die te draaien op het punt waar de remslang overgaat naar remleiding . No way compleet vast.
Uiteindelijk met de haakse slijper de wartel eraf geflexd.
om te eindigen met een nieuwe leiding, slang en de klauw + blokjes.
en dat om een paar remblokjes die je normaal bijna met je ogen dicht kan vervangen.
meer ellendige klusmomenten:
afgebroken lambda in het spruitstuk
koppeling verkeerd om
...
..
.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio