DSB Bank (Tip van de dag)
Moderators: Rock's, webmasters
DSB Bank (Tip van de dag)
Ik werd getriggerd door een berichtje van mijn werkgever, om als je bij de DSB bankiert, contact op te nemen met de salarisafdeling. Ze kunnen er dan nog voor zorgen dat je salaris niet over wordt gemaakt naar je DSB rekening. Het is mogelijk om een ander rekeningnummer op te geven en om eventueel de betaling van je salaris uit te stellen tot je een nieuwe bankrekening hebt geopend.
Dus de tip van de dag is om contact op te nemen met je werkgever indien je bij de DSB bankiert.
Dus de tip van de dag is om contact op te nemen met je werkgever indien je bij de DSB bankiert.
-
- AX liefhebber
-
- profiel verwijderd
Ik werk voor Capgemini Consulting en hou me als Technisch Consultant bezig met PeopleSoft HCM implementaties. Bij IKEA hebben collega's van mijn practise bezig geweest met de internationale uitrol van GlobalView (SAP HR module die door ADP beheerd wordt) als HR systeem.Mastenhose wrote:Ben ik nieuwsgierig wat jij dan doet...Bossie wrote:Nee, niet echtJohannus wrote:Werk jij nou ook al bij de IKEA
Daar hingen ook overal posters met deze tipIkea is overigens wel een klant van ons.
-
- profiel verwijderd
Maar werken jullie dan in opdracht van IKEA NL? Of moet ik 't nog groter zien? (Trouwens, de termen die jij er ff uitgooit is voor mij allemaal abracadabra hoorBossie wrote:Ik werk voor Capgemini Consulting en hou me als Technisch Consultant bezig met PeopleSoft HCM implementaties. Bij IKEA hebben collega's van mijn practise bezig geweest met de internationale uitrol van GlobalView (SAP HR module die door ADP beheerd wordt) als HR systeem.

We werken dan in opdracht van het hoofdkantoor in Zweden. Ik zal je op een meeting wel eens uitleggen wat het allemaal inhoud als je dat leuk vind.Mastenhose wrote:Maar werken jullie dan in opdracht van IKEA NL? Of moet ik 't nog groter zien? (Trouwens, de termen die jij er ff uitgooit is voor mij allemaal abracadabra hoorBossie wrote:Ik werk voor Capgemini Consulting en hou me als Technisch Consultant bezig met PeopleSoft HCM implementaties. Bij IKEA hebben collega's van mijn practise bezig geweest met de internationale uitrol van GlobalView (SAP HR module die door ADP beheerd wordt) als HR systeem.)
-
- profiel verwijderd
Ja da´s prima! (we vervuilen 't draadje nu wel een beetje natuurlijkBossie wrote:We werken dan in opdracht van het hoofdkantoor in Zweden. Ik zal je op een meeting wel eens uitleggen wat het allemaal inhoud als je dat leuk vind.Mastenhose wrote:Maar werken jullie dan in opdracht van IKEA NL? Of moet ik 't nog groter zien? (Trouwens, de termen die jij er ff uitgooit is voor mij allemaal abracadabra hoorBossie wrote:Ik werk voor Capgemini Consulting en hou me als Technisch Consultant bezig met PeopleSoft HCM implementaties. Bij IKEA hebben collega's van mijn practise bezig geweest met de internationale uitrol van GlobalView (SAP HR module die door ADP beheerd wordt) als HR systeem.)

-
- profiel verwijderd
het zal misschien toch wel voor nog meer mensen een misselijk staartje kunnen krijgen.
De activiteiten van DSB Bank hebben zowel betrekking op financiering voor eigen rekening en risico als bemiddeling voor externe partijen. Naast het merk DSB Bank worden verschillende sterke labels gevoerd zoals Frisia Financieringen, Lenen.nl, Postkrediet en Becam.
ben benieuwd wat curatoren met al deze leners gaan doen.
zijn we dan nu wel verlost van die verschrikkelijke reclames
De activiteiten van DSB Bank hebben zowel betrekking op financiering voor eigen rekening en risico als bemiddeling voor externe partijen. Naast het merk DSB Bank worden verschillende sterke labels gevoerd zoals Frisia Financieringen, Lenen.nl, Postkrediet en Becam.
ben benieuwd wat curatoren met al deze leners gaan doen.
zijn we dan nu wel verlost van die verschrikkelijke reclames

ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
het kan goed zijn dat de curator het geld direct opeist.raoel wrote:daar hoopte ik ook al op
Leners.. wat moet je ermee? De openstaande leningen zullen wel overgekocht worden door een of andere partij..
Ik zat al te denken: als ik nou voor een lening van 20.000 een bod doe van 50 euro, kom ik daar mee weg?
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Moet dan wel in je leen-overeenkomst staan dat dat mag in geval van faillissement?Joost wrote:het kan goed zijn dat de curator het geld direct opeist.raoel wrote:daar hoopte ik ook al op
Leners.. wat moet je ermee? De openstaande leningen zullen wel overgekocht worden door een of andere partij..
Ik zat al te denken: als ik nou voor een lening van 20.000 een bod doe van 50 euro, kom ik daar mee weg?
En lijkt me dat de lener het geld leent.. omdat ie het niet heeft