AX Sport /Automotive

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Locked
q01z
Total admin
Total admin

AX Sport /Automotive

Post by q01z »

Goh, vandaag naar de opendag van Automotive in Eindhoven geweest, auto-engineering ofzo.. klinkt wel boeiend!

op de terugweg kwam ik wat leuke AXjes tegen.. OA een witte sport [vogguz mij Denny??] die stond ergens in de buurt bij een caravanboer

maar nog belangrijker, een grijze Sport en een rode Sport naast elkaar bij een visvijver! Ik weet niet meer precies waar we reden, maar het was ergens tussen Rucphen en Rosmalen geloof ik, daar egens in de buurt. Zijn die lid? nee he? wrom had ik me flyers dan niet bij?
:( ze waren mooi iig zo op het eerste gezicht..
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Re: AX Sport /Automotive

Post by denny »

q01z wrote:Goh, vandaag naar de opendag van Automotive in Eindhoven geweest, auto-engineering ofzo.. klinkt wel boeiend!

op de terugweg kwam ik wat leuke AXjes tegen.. OA een witte sport [vogguz mij Denny??] die stond ergens in de buurt bij een caravanboer

maar nog belangrijker, een grijze Sport en een rode Sport naast elkaar bij een visvijver! Ik weet niet meer precies waar we reden, maar het was ergens tussen Rucphen en Rosmalen geloof ik, daar egens in de buurt. Zijn die lid? nee he? wrom had ik me flyers dan niet bij?
:( ze waren mooi iig zo op het eerste gezicht..

Da was ik niet iig. en die rooie? welk kenteken had ie ?? Die ken ik volgens mij :D

wel laterss

denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Zoveel Spot-jes rijden er niet meer,....... en jij ziet er 3 achter elkaar .....en vlak bij elkaar :shock: ........ vrij uniek moment moet ik zeggen..... dit maak je op Citromobille nog niet eens mee :D

Cheers
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

kenteken heb ik neit gelezen

die witte is wel vd club vogguz mij? die zag ik trwns al eerder, ergens boven Eindhoven.

ik was ook heel blij :P me vader werd gek van me, elke AX of 205 die ik zag was het 'KIJK EEN AX/205" :P
Image

relAX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by relAX »

en hoe was de open dag zelf verder, k heb me al voor die school ingeschreven, mij leek het behoorlijk relaxed, maar is het allemaal wel een beetje goed enzo, niet dat ik dan iets anders kies waarscheinlijk maar het is gewoon leuk om te horen als het goed is en zo niet dan niet
**always chillin', relAXin' and tryin' to reach tha highest level**
next concert 11 september @ Ground Zero Fest

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ey relAX
begin alvast maar met gillen want waarschijnlijk kom ik ook naar die school..

opendag was verdeeld over 2 gebouwen.. toen ik met me pa bij het eerste gebouw binnen kwam wilde we eigenlijk na de koffie weer naar huis, zo slecht was dat! maar toen bleek dat we naar het andere gebouw moesten.

Het andere gebouw bleek boeiender te zijn, we kregen van een docent goede uitleg over de opleiding en een rondleiding door het heerlijk kleine schoolgebouw.

voor dit jaar verwachten ze ongeveer 40inschrijvingen.. YES eindelij kgeen nummer meer [0548088 op HRO :?]

De engineering kant vind ik heel boeiend, goed de techniek en de achtergrond van de techniek. Bouwprojectjes [vorig jaar karts ombouwen tot tereinkarts] Goede technische mogelijkheden [als ik het goed begreep mag je ook aan je eigen auto werken als er plaats is ;)]

4jaar is natuurlijk wel weer lang als je al 3jaar hbo hebt :S maar dat moet dan maar

nu nog opzoek naar een kamer
Image

relAX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by relAX »

ja dat had ik ook allemaal al gehoord, ik ben al zo goed als ingeschreven voor de engeneering, dus misschien zie ik je volgend jaar daar wel :D
kenne we daar aan onze AXjes tunen :D :D
**always chillin', relAXin' and tryin' to reach tha highest level**
next concert 11 september @ Ground Zero Fest

Locked