Gefeliciteerd, je bent één van de 100 deelnemers die zijn geselecteerd uit ruim 1000 inschrijvingen voor de Dunlop Drivers Cup 2009.
Op 23 september 2009 gaat de selectieronde van de Dunlop Drivers Cup van start met 100 deelnemers die gaan strijden om 25 plaatsen in de finale op het circuit van Zandvoort. Je zal het moeten afleggen tegen 99 kandidaten voor die fantastische hoofdprijs: een uitgebreide racecursus waarbij je je racelicentie mag behalen onder begeleiding van Jeroen Bleekemolen en tevens deelname aan de test- en selectiedag van BRL-Light!
LOL, ik heb als motivatie een foto van de AX op 2 wielen toegevoegd, wellicht dat het geholpen heeft
De 23e maar even vrijnemen denk
Wat ik daar moet gaan doen: Tijdens de selectieronde op 23 september Bleekemolens Raceplanet in Zandvoort zal je high performance prestaties moeten laten zien tijdens onderdelen zoals karten, een slalomproef, ijsrijden en mountainbiken..
Alleen dat "mountainbiken" is niet echt mijn ding, mijn conditie is ruk momenteel
Cool! Gefeliciteerd!
Misschien kun je als motivatie aanvoeren dat je al bewezen hebt goed op twee wielen te kunnen rijden (getuige je foto) en daarmee het mountainbiken overslaan...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Uw aanvraag voor toestemming om uw mountainbike uit te rusten met zijwieltjes en een elektromotor word in behandeling genomen, wij zullen zsm contact met u opnemen.
Nou net terug, stelde niks voor alles was natte vinger werk en je moest maar hopen dat je geluk had, beetje teleurstellend (kartbaantje was ongeveer de groote van een klein pleintje, slaom was letterlijk om 3 pionnen e.d ). Wel grappig om even aan meegedaan te hebben.