Vette ax!!! Van wie is die? Ik stond daar het hele weekend op de stand maar deze heb ik niet gezien. Op die plek stond geloof ik een ax met wat delen in verschillende kleuren gespoten.....
peter wrote:Vette AX!!! Van wie is die? Ik stond daar het hele weekend op de stand maar deze heb ik niet gezien. Op die plek stond geloof ik een AX met wat delen in verschillende kleuren gespoten.....
De motorkap op deze blauwe lijkt wel beetje dof Nu een computervirus zeker?
Hey mensen!
Hier zie j m met mijn eigen velgen, maar wel in wit!
Ja ja wa erg dat je je auto blauw moet maken met de computer de mijne is gewoon zo en waar blijven die witte ozies
scheelt dat ik t gewoon deed om te kijken hoe t zou staan, en ik wil geen witte ozies maar witte cituning velgen.... en... niet iedereen gaat in 1x zoveel geld in ze ax stoppen...
Maaruh die 300kg mdf mag wel uit je kofferbak! Die staat een beetje tegen de wielkasten aan!
Ik ben nu met de uitlaat bezig, dan komen de koplampen aan de beurt. Daarna de achterlichten, dan klep en achterbumper en dan het 1400xsi blok erin...dat wordt ook nog een hele klus!
Maja we hebben tijd genoeg en ik verw8 over 10maanden ongeveer zo ver te zijn maar t kan altijd tegenvallen natuurlijk ...
Die bumpers vind ik toch wat vreemd lijken, die witte velgen zijn overigens wel top.
Ik zou de mat zwarte kleur rondom de ramen weer terug brengen, staat de ax erg goed vind ik.
Jooch wrote:Die bumpers vind ik toch wat vreemd lijken, die witte velgen zijn overigens wel top. Ik zou de mat zwarte kleur rondom de ramen weer terug brengen, staat de AX erg goed vind ik.
volgens mij heeftie die bumbers echt 205achterbumber voroop had ik ergens gelezen???
HAHAHHAHA die bumpers zijn idd echt. Alleen niet zo mooi blauw.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.