Citroen C3 Picasso!

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Citroen C3 Picasso!

Post by Happytree »

Image

Jahoor ik was nooit echt fan van de moderne grotere citroens maar ik zag deze en wat is ie toch mooi!

Wat is jullie mening?

wel jammer van de wat kleinere motoren maar met de 1.6 diesel zou ik best willen rijden!

http://www.topproduct.nl/auto/geel/uitv ... ingen.html

Groetjes, Jordi

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

ik vind dat ze naar aanleiding van het zoveelste rally succes eens met een 4wd turbo C4 mogen komen met minimaal 250PK
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

denny wrote:ik vind dat ze naar aanleiding van het zoveelste rally succes eens met een 4wd turbo C4 mogen komen met minimaal 250PK
Dibbs on deze.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Maar de C3 picasso is een leuk waggie.

Mijn paps vond hem helaas te klein, hij wil nu denk ik de 3008 peugeot....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

grietje wrote:Maar de C3 picasso is een leuk waggie.

Mijn paps vond hem helaas te klein, hij wil nu denk ik de 3008 peugeot....
Dan is de C3 Picasso een stuk mooier! :oops:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

mwauh

in groen issie niet zo mooi :P in bordeaux (zo stond ie bij de dealer) vond ik hem wel erg mooi, en praktisch

Maarja hij heeft gelijk met die C3 picasso ga ik de paardentrailer niet trekken met B en met de 3008mag dat wel. Die heb ik overigens ook in het echt gezien en de neus is wat stomp maar de 3008 is een prachtig afgewerkte auto... Ik hoop dat pap die neemt, ik ben voor :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

grietje wrote:mwauh

in groen issie niet zo mooi :P in bordeaux (zo stond ie bij de dealer) vond ik hem wel erg mooi, en praktisch

Maarja hij heeft gelijk met die C3 picasso ga ik de paardentrailer niet trekken met B en met de 3008mag dat wel. Die heb ik overigens ook in het echt gezien en de neus is wat stomp maar de 3008 is een prachtig afgewerkte auto... Ik hoop dat pap die neemt, ik ben voor :P
Precies! Beoordeelde de auto ook alleen maar op de stompe neus die ik zelf niet mooi vind. De auto op zich is leuk :)

WYD
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 186
Joined: SatJan24, 2009 7:56:07 PM
Location: Renkum

Post by WYD »

Ik vind er niets aan, maarja vind Citroën zoiezo niet veel meer aan, sinds de productie van de BX Gti 16valve gestopt is. :twisted:
't Zijn alleen nog maar allemaal ouwelulle gebakkies :P
To finish first, you'll first have to finish!

jeffrey van dal
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
Location: vlijmen
Contact:

Post by jeffrey van dal »

Vind het een leuk karretje, mooie lijnen erin en rijd zeer lekker, van de week op t werk eens een stukje mee aant toeren geweest.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Ik heb m gister voor het eerst op de weg gespot.. en eigenlijk vind ik het ook geen gezicht :roll:

okke
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 101
Joined: TueJun20, 2006 2:45:55 PM
Location: Utrecht

Post by okke »

In december al eens het foldertje bij de dealer meegenomen, toen we eens proef zijn gaan rijden voor een C4. Niet gedaan natuurlijk (ax rijdt veel beter :wink: ) maar ik heb 'm nu nog niet in het echt gezien. Lijkt mij verder echt wel een leuke auto.
Verkocht: AX 1.4i TGS donkergroen metallic cruising met 247.000Km (Nov. 2010).

mcdean
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 347
Joined: FriApr13, 2007 2:58:45 PM
Location: Borculo

Post by mcdean »

ik vind hem niet zo heel mooi, ik vind de C4 5 zitter picasso nog steeds de mooist picasso!

En me vader zat ook al te kijken naar een C3 picasso maar ik hoop dat het een C4 picasso wordt! Al hoeft me vader geen paardentrailer meer te trekken (me zus rijd al jaren zelf)
Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)

Muschu
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 115
Joined: ThuJan15, 2009 4:57:25 PM
Location: Zwolle
Contact:

Post by Muschu »

leuk karretje al vind ik het steeds meer de 'japanse' kant opgaan.
Vooral die voorkant is nèt iets te hoog.

conclusie: leuke auto maar ik vind hem niet erg 'Citroën.
Hard harder.... *FLITS*
Zwarte AX GT inj.
Filmpjes:
demper met db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=aBuThU6yh-0

demper zonder db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=fD7F5AsdkGQ

Post Reply