Aangezien ik geen f*ck te doen heb... loop ik maar weers te dagdromen en op de zaken vooruit...
Na full speed begin ik eerst aan me alarm en tegelijkertijd werk ik in de avond uren aan me LEXUS LICHTEN...
Gister had ik ff tijd over (5min) en heb ik de plaat opgemeten en vandaag heb ik uitgerekend dat ik genoeg materiaal over heb om een 2de setje LEXUS LICHTEN te maken..!!
IS hier interesse voor?! En zo ja wat mogen ze jullie kosten?! Als er namelijk een goed bod komt kan het zijn dat diegene ook in juni met lexuslichten rijdt.

Het zijn lampen met doorzichtig glas, en aan elke kant 4 lampjes er (zien eruit als halogeenspots. 1 ervan is rood (remlicht) dit is meteen de grootste lamp. Daaronder zitten 2 kleine lampies voor achteruitrijden (dus 4 in totaal / elke lamp 2...) Boven aan zit een lamp met middelmaat voor het knipperlicht!!

Rondom een mooie chroomlaag en natuurlijk dezelfde afmetingen als het orgineel...

Er wordt gelijk een keurmerk ingefreesd door me pa....misschien trapt de politieagent erwel in

Laat maar horen ...
AX POWAH
Ps ik had m ook bij aangeboden kunnen zetten maar ik weet nog niet of ikt ga uitvoeren...vandaar hier!