jammerlijk bericht @ Marktplaats forum...

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
MBa@NL
Archivaris
Archivaris

jammerlijk bericht @ Marktplaats forum...

Post by MBa@NL »

Kijk ook voor het eerst een op het Marktplaats forum maar wat een rare figuren zitten daar dan zeg :roll:

onderstaand een quote uit een topic waariemand voor €600,- of minder een goed auto'tje zoekt, in dit topic probeerd iemand op een wel heel jammerlijke wijze deze persoon een AX aan te praten... :roll: :cry:
handel wrote:ik heb een Citroën ax voor naar mijn werk te rijden
ik trap hem zo hard dat hij het wel bijna moet opgeven, maar hij rijdt nog steeds, ik rij er al 6 maanden mee zonder onkosten
ik heb hem gekocht voor 300 euries en als de apk verlopen is over 4 maanden rij ik hem het talud af!!!!
dus het kan wel degelijk om goedkoop te rijden , je moet uiteraard wel mazzel hebben , maar een ax of een 205 zijn haast niet kapot te krijgen
succes
TOPIC - pagina 2, 4e bericht...

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

persoon is niet zo slim gok ik zo, misschien vergeet ie wel uit te stappen bij zijn ritje over 4 maanden

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Het hele marktplaats forum is één groot jammerlijk bericht, dat er dan precies zo'n knurft op dát forum terecht komt in plaats van bij ons is wel extra jammer...
Kijk uit, een Cactussssss

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Precies, maar gewoon negeren is mijn advies

Hij heeft gelijk over het feit dat ze niet stuk te krijgen zijn maar om dan daarna te zeggen dat hij het ding compleet door gaat rijden. Niet echt snugger en zonde van de ax.

MrBBQ
AX Master
AX Master

Goed

Post by MrBBQ »

Drake wrote:Precies, maar gewoon negeren is mijn advies

Hij heeft gelijk over het feit dat ze niet stuk te krijgen zijn maar om dan daarna te zeggen dat hij het ding compleet door gaat rijden. Niet echt snugger en zonde van de AX.
Het klopt Ax is bijna niet stuk tekrijgen, maar niet echt snugger om zo je verkoop praatje te beginnen wie wil hem dan nog hebben :( ????

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Precies, maar het slaat gewoon nergens op dat hij aangekondigd het ding gaat afraggen.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Volgens mij is dat hele marktplaatsforum een verzamelbak van sjonnies en anita's :roll: Met een paar enthousiastelingen ertussen die er wel wat van proberen te maken

Post Reply