om oude koeien uit de sloot te halen
Die grand scenic heeft altijd al een abbo op de garage gehad natuurlijk, maar echt beter word het nog niet

Hij's nu 3 jaar oud,
- Schokdempers rond om 2x vervangen (maar ach, in drempelland)
- Stuurkogels 2x vervangen
- Airco is lek geweest, daarvoor moest het hele motorblok eruit (meer dan een week kwijt

)
- Alle motorsteunen zijn vervangen omdat ze versleten waren
- Motorblok is uitelkaar geweest omdat ie niet meer goed liep
- Elec ramen zijn 2 al van naar beneden gedonderd, plasticjes afgebroken
- en nog veel meer.
Maaaar sinds donderdag weer wat veel leukers

Ik er mee rijden, en ik zet hem weg, valt het dashbord ineens uit.. Maja ik zette hem net uti dus dacht zal wel

Daarna auto weer nodig, en toen is het dashbord wel 8x uitgevallen, en dan elke keer reset ie zn dagteller en klok ook... Afijn, ik denk ik rij op de terugweg wel naar de garage, maar op de terug weg deed ie het natuurlijk perfect
Thuis pap vertelt maar die zegt dat t aan mij ligt, hij heeft nergens last van de volgende ochtend. Totdat ie van rotterdam naar huis moet (haha)
Heel het dashbord scheit er mee uit

!
Dus,
- geen radio, geen kmteller, geen dagteller, geen snelheidsmeter, geen toerenteller, geen brandstofmeter, geen noodlampjes, knipperlichten tikken niet, je kan niet zien of je lichten aan staan
Geniaal die scenic

!
Ik hoop dat ik niet te hard langs de flitspalen ben gereden, maar aangezien de garage geen leenauto wou geven (' hij doet het toch' ) decaleren we de snelheidsboetes wel bij hun