Het is weer krabben geblazen elke ochtend, dus nu de vraag:
Wat gebruik jij als ruitenkrabber???
In de First heb ik gewoon een ijskrabber van de Halfords ofzo, bij de Sport heb ik die niet en gebruik ik een kentekenplaathouder van een niet nader te noemen garage"bedrijf" in Den Haag.
Vanmorgen voor het eerst van die ruitontdooier gebruikt, maar dat hielp niet echt.
Voor het einde van de straat zat de ruit alweer dicht, na 500 m toch maar even de wisser gepakt.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ik bleek zowaar een krabber in de auto te hebben liggen. Eerst gebruikte ik altijd m'n videotheekpasje of iets anders uit de categorie onzinnig plastic maar die kon ik niet meer vinden.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Die ben je niet nodig als je met de bus moet toch Romy?
inderdaad
zoiezo niet als je je auto toch niet openkrijgt omdat de deuren dichtgevroren zitten en de CV toch niet werkt dus de achterklep niet open kan
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Geen krabber maar een keteltje lauw-warm water..... geen krassen van een krabber op de ramen, en ze beslaan ook niet Alleen na het natmaken van de ramen snel de ruitenwisser aan en niet te lang wachten met wegrijden...