1: 3-deurs BMW 123d
2: retesnel en heerlijke wegligging, mooi om te zien, in dagelijks gebruik betrouwbaar en zuinig, en voor 50.000 heb je 'm ook goed vol
3: JA!
1: Wat voor merk:
Mini Cooper S, Lightning Blue Metallic, velgen, dak, striping en spiegels in wit uitgevoerd, leren bekleding enz enz enz kosten: EUR 43.081,71
2; Waarom;
Waarom niet?
3; zou je hem elke dag gebruiken!
Extra vaak
Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.
*denkt hard en diep na* ik denk een Renault Alpine A110 of A310...
Als ik die al te koop kan vinden
Of een baja beetle
waarom
Nou je kan moeilijk zeggen omdat het snel is of omdat het zon goede wegligging heeft.. dus uhm, omdat het gaaaaaf is
zou je er dagelijks mee rijden
natuurlijk
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:*denkt hard en diep na* ik denk een Renault Alpine A110 of A310...
Als ik die al te koop kan vinden waarom
Nou je kan moeilijk zeggen omdat het snel is of omdat het zon goede wegligging heeft.. dus uhm, omdat het gaaaaaf is
ik neem aan dat je met wegligging de Baja Beetle bedoelde? Alpine A110/A310 is niet veel mis mee nl. (A310 weet ik uit eigen ervaring, A110 van horen en zeggen...)
Ik doelde ook op de alpines ja. Volgens eigenaren rijd het levensgevaarlijk, heb er 4 gesproken (3x A310 en 1x A110)
maar het blijven toch hoe dan ook bloedmooie autos dus
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
1: Wat voor merk: Een superstrakke orginele AX Sport
2; Waarom; Die zijn gewoon ubergaaf
3; zou je hem elke dag gebruiken! Nee, die zou in de winter in een verwarmde schuur gaan
Geen ax?
1: Wat voor merk: Peug 407 3.0 liter V6 (Liefst coupe, maar dat gaat over de 50.000)
2; Waarom; Mooie bak, en blijft frans
3; zou je hem elke dag gebruiken! Zekers!
citroenAleX wrote:merk/type: Mitsubishi Lancer Evolution IX
waarom: gaan gewoon heel snel in rechte lijn en door de bocht
zou je de auto elke dag gebruiken: ja die beleving wil je volgens mij niet meer missen
ik zou eerder de 4,5 of 6 nemen. Heb je tenminste het gevoel dat je nog zelf rijd. zien er bruter uit en met een Leda of proflex onderstel eronder zet je elke 9 of 10 aan de kant. hoppa weg met active jaw control etc etc. en echt bochten nemen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
saab 9.3 cabrio. Vind ik wel een hele mooie auto. Met 5 spaaks LM eronder.
Andere die ook mogen:
Nissan Skyline, Subaru Impreza WRX, Mitsubishi Lancer Evolution. Of een Citroën C4 Picasso. Dat vind ik ook echt een hele mooie auto..
1; Een Renault Avantime. Wordt helaas niet meer geproduceerd, maar een goede, dealeronderhouden gebruikte met weinig kilometertjes is ook goed. En ook ik hou nog wat geld over voor 'n leuk bankstel
2; Uiteraard in 24klepper V6 Automaat uitvoering met alles erop en eraan.. Waarom een Avantime zou je denken? Ik vind 'm prachtig! Een opvallende verschijning op de weg, een echte franse limousine met eigenzinnige look. Heerlijk luxe natuurlijk. En altijd bekijks. Daar kan ik wel mee voor de dag komen
3; dagelijks uiteraard!
grietje wrote:Ik doelde ook op de alpines ja. Volgens eigenaren rijd het levensgevaarlijk, heb er 4 gesproken (3x A310 en 1x A110)
maar het blijven toch hoe dan ook bloedmooie autos dus
hmm, nooit geweten. Ik vond hem best wel lekker sturen, maakt idd wel een listige indruk en een gerestaureerde A310 V6 wil je niet in de struikjes parkeren, dus echt gassen heb ik er niet mee gedaan