nalu

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Speederdd wrote:
DuFF wrote:
Speederdd wrote:Als er mensen willen helpen met mijn:
  • Motorkapwissel ikke, en vorige meeting is de motorkap van Rogier gewisseld, en ik denk dat de clubleden die toen hielpen, nu ook wel willen helpen (subtiele hint richting die mensen)
    Uitlaatwissel neem je zelf een krik + assteuntjes mee? ik heb nog wel een tube tandpast..... uhh uitlaatpasta :twisted: Stoelwissel ikke, die zitten er overigens zo in, hoekstuk aan de kant van de deuren vastzetten met de standaard bouten, dan stoel daarop, dan met de originele bouten bij de handrem vastzetten,
    dan de stoel weer vastzetten op het hoekprofiel bij de deuren. dan de gordels erdoor wurmen, klaar. 8)
zou het heeeeeeeeeeel fijn zijn. :lol: :lol: :lol:
Krik, assteuntjes, en Nalu komen mee :lol:
:P :dance
Spreken is goud, Ductape is zilver.

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

En Nalu is ... :?:
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Koen NL
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Koen NL »

MNM(tm) wrote:En Nalu is ... :?:
Een of andere (fris)drank die in Nederland bijna niet te verkrijgen is geloof ik! En DuFF is daar helemaal verslaafd aan ;)

edit:
Image

Correct me if I'm wrong ;)
Citroën AX 1.1I First Impression

ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)

Image

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Nooooooooooooooooit van gehoord! :o

Recently done:

Koen NL
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Koen NL »

MNM(tm) wrote:Nooooooooooooooooit van gehoord! :o
Ik ook niet :). Maar DuFF heeft mij ook ooit gevraagd om dit spulletje. Of ik hieraan kon komen ;)
Citroën AX 1.1I First Impression

ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)

Image

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Is het net zoiets als RedBull ofzow, maar dan groen?

Recently done:

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Nee, niet echt als Red Bull. Nalu is van Coca Cola, kort hier leverbaar geweest maar flopte nogal.
Het zit nogal vol met een kankerverwekkende zoetstof genaamd aspartaam ;) Is ooit in een uitzending hierover gebruikt als voorbeeld van drankjes die pretenderen gezond te zijn ("LOW CALORIE"), maar waarbij men ook weer vergeet te vermelden dat de in plaats van suiker gebruikte zoetstof o.a. zwaarlijvigheid tot gevolg heeft...

Sorry to spoil your fun DuFF!

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

kevin.broke wrote:Nee, niet echt als Red Bull. Nalu is van Coca Cola, kort hier leverbaar geweest maar flopte nogal.
Het zit nogal vol met een kankerverwekkende zoetstof genaamd aspartaam ;) Is ooit in een uitzending hierover gebruikt als voorbeeld van drankjes die pretenderen gezond te zijn ("LOW CALORIE"), maar waarbij men ook weer vergeet te vermelden dat de in plaats van suiker gebruikte zoetstof o.a. zwaarlijvigheid tot gevolg heeft...

Sorry to spoil your fun DuFF!
ik heb zelfs gemaild naar coca-cola waar het nog te verkrijgen is, en er zijn veel meer dranken met aspartaam erin, denk aan coca-cola light, hoeveel mensen drinken dat wel niet :wink:

zomaar af en toe een flesje Nalu is niet zo schadelijk, mensen die hele dagen aspartaam in hun koffie gooien dmv aspartaam-poeder of zoetjes ofzo, dat is gezond wil je zeggen ? :lol:

nee wat dat betreft zijn er veel meer dingen in de wereld die niet gezond zijn, maar waar we het nog niet van weten.

ik vind Nalu lekker en verfrissend als het ijskoud is, en ik ga zeker niet stoppen met het te drinken :wink: .

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

haha, ik zeg dan ook niet dat jij per direct kanker krijgt hoor. aspartaam wordt idd veel gebruikt, maar een aanrader is het niet (ik mijd het dan ook, maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik er allergisch voor ben...).

Ennuhm: Coca Cola Light is dan ook best wel een dikmaker....

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

maar weer zo'n lekker offtopic en loos onderwerp, volgens mij was dit het meeting-topic 8)

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

kevin.broke wrote:kankerverwekkende zoetstof genaamd aspartaam
Pffft als je één keer door iemands sigarettenrook heen loopt op straat krijg je meer kankerverwekkende shit binnen dan alle carcinogenen in een flesje nula bij elkaar hoor... Trouwens, of aspartaam inderdaad kanker en andere nare ziekten veroorzaakt is heel zo zeker niet.
(als je fenylketonurie hebt moet je sowieso geen aspartaam eten, maar dan weet je wel dat je op moet letten wat je eet...)
Kijk uit, een Cactussssss

DLS
AX Master
AX Master

Post by DLS »

haha hartstikke goed. verplaatst naar nieuw topic:P
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

kevin.broke wrote:...maar waarbij men ook weer vergeet te vermelden dat de in plaats van suiker gebruikte zoetstof o.a. zwaarlijvigheid tot gevolg heeft...
Hmmm... 't is dat ik ook HELEMAAL NIET tegen aspartaam en saccharine kan (krijg er binnen 10 minuten barstende koppijn van!), anders zou 't voor mij nog interessant zijn om eens wat AAN TE KOMEN! :twisted:

Recently done:

DLS
AX Master
AX Master

Post by DLS »

MNM(tm) wrote:
kevin.broke wrote:...maar waarbij men ook weer vergeet te vermelden dat de in plaats van suiker gebruikte zoetstof o.a. zwaarlijvigheid tot gevolg heeft...
Hmmm... 't is dat ik ook HELEMAAL NIET tegen aspartaam en saccharine kan (krijg er binnen 10 minuten barstende koppijn van!), anders zou 't voor mij nog interessant zijn om eens wat AAN TE KOMEN! :twisted:
Het voordeel van zo'n allergie is dan weer dat je binnen 10 minuten weet of die stof er in zit:P..

maar lijkt me toch best lastig...
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

DLS wrote:Het voordeel van zo'n allergie is dan weer dat je binnen 10 minuten weet of die stof er in zit:P..

maar lijkt me toch best lastig...
zo snel heb ik er geen last van. merk het meestal dat ik aspartaam binnen heb gekregen als ik plotseling weer 10-12-14 uur slaap nodig heb en er op de raarste plaatsen op mijn lijf uitslag ontstaat.

echt voordelen heeft 't niet dus :lol:

Rooney
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Rooney »

kevin.broke wrote:Het zit nogal vol met een kankerverwekkende zoetstof genaamd aspartaam ;) Is ooit in een uitzending hierover gebruikt als voorbeeld van drankjes die pretenderen gezond te zijn ("LOW CALORIE"), maar waarbij men ook weer vergeet te vermelden dat de in plaats van suiker gebruikte zoetstof o.a. zwaarlijvigheid tot gevolg heeft...
Theo Maassen wrote: Van aspartaam krijg je kanker, en van kanker word je heel slank.
AX Soupapes 16 8)