Leuke verhalen van stoplicht sprintjes e.d
Vanavond ging ik bij Huizen de A6 op richting almere. Ik reed achter een gepimpte alfa 148. Hij draait de snelweg op en geeft goed gas. Ik dacht eens kijken wat de AX kan. Even goed het gas ingetrapt. Op een gegeven moment moest ik inhouden. Ik ging harder dan de alfa. Die kon dat niet waarderen en bleef accelereren tot ongeveer 160.. ik vond het bij 140 wel mooi geweest.. Moest er wel erg om lachen...
En een keer met de auto van me moeder.. een 206 1.1 een dikke landrover eruit getrokken.. tot de 80 toen vond ik het wel mooi geweest.
Stoplicht sprintjes
Moderators: Rock's, webmasters
A6, bij Huizen, richting Almere?
Jaja :P
A6 loopt van Muiden naar t noorden, langs Almere en Lelystad enzo, maar in de buurt van Huizen komt ie niet
Je zal de A27 wel bedoelen
Maar idd, dat vind ik ook altijd super vet van die axjes, hoe erg ze onderschat worden. De enige die ik er niet uit kon trekken afgelopen jaar met die blauwe was een opgefokte golf 1, maar heel veel schelen deed het niet!
A6 loopt van Muiden naar t noorden, langs Almere en Lelystad enzo, maar in de buurt van Huizen komt ie niet

Maar idd, dat vind ik ook altijd super vet van die axjes, hoe erg ze onderschat worden. De enige die ik er niet uit kon trekken afgelopen jaar met die blauwe was een opgefokte golf 1, maar heel veel schelen deed het niet!
Heb er laatst nog een peugeot 205, met zonneband, stickers, rioolbuisformaat-uitlaat en een ongelooflijke sjonnie als bestuurder eruit getrokken. Met de 1.1 welteverstaan
Maar goed, hij daagde me uit dus: eigen schuld dikke bult.
Met de Sport twijfel ik altijd of die anderen langzaam zijn of onwel worden van de enorme rookwolken die het stinkijzer produceert
Alhoewel ik die Carrera S op de terugweg van de meeting niet bij kon houden. 

Met de Sport twijfel ik altijd of die anderen langzaam zijn of onwel worden van de enorme rookwolken die het stinkijzer produceert

AX GTI '91
hahah ja sorry de A27 op en richting de A6:Pgrietje wrote:A6, bij Huizen, richting Almere?