ANWB lid of niet?

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Anwb lid of niet?

Ja
20
59%
Nee
14
41%
Nee, ik ben lid van de concurrent
0
No votes

Total votes: 34

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

ANWB lid of niet?

Post by Glenn@nl »

Ik zag net de ?nieuwe? reclame van de ANWB, met de 'wegenwacht amateurs' (boer met trekker die een BMW probeert te slepen; boer zegt: 'koppeling langzaam op laten komen' en vervolgens trekt hij het complete front van de BMW eraf

Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel AX'ers hier lid zijn van de ANWB, en waarom wel / niet??

dus laat maar horen! :)

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Jep, ik wel. Puur voor het geval dat ik een keer blijf staan, vooral in het buitenland. Kostte bovendien maar 17 eurie ofzo als starter.
AX GTI '91

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

mijn pappie is lid ;)

Maar omdat mijn autotjes op zijn naam staan mijn autos dus ook en uhm, ik ben er wel blij mee!!!

Toch wel meerdere keren gebruikt, aldanwelniet altijd voor niet startende axjes, om welke reden dan ook. (4x voor de rode, 1x voor blauwe)
Tis gewoon een fijn idee dat als je pech krijgt je iemand kan bellen om je weer thuis te krijgen!

ANWB versus andere (route mobiel o.i.d.) weet ik niet zoveel van, wij hebben ANWB en overstappen hebben wij helemaal geen aanleiding voor.

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

2 keer dit jaar de xsara laten afslepen lidmaatschap is zo terug verdiend.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Koen NL
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Koen NL »

Ben nog geen lid. Ben te lui om aan te melden. Ga dit binnenkort toch maar eens doen. Meestal rijd er wel iemand mee die ANWB lid is ;)
Citroën AX 1.1I First Impression

ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)

Image

MrBBQ
AX Master
AX Master

Lid

Post by MrBBQ »

Ben al lid sinds mij 18 jaar, kan je nagaan hoe lang ??? :)

gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Ik moet zelf toegeven ook geen lid te zijn. Wel een paar keer aanstalten gemaakt, maarja uiteindelijk toch maar niet.

Wel al 1x opgeroepen dit jaar voor vastgelopen achterremmen, dat was thuis met m'n Pa erbij (en dus op zijn pas), maar de AX staat dan ook niet op mijn naam...

maar ik ben t dus wel van plan :lol:

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Glenn@nl wrote:-knip- dat was thuis met m'n Pa erbij (en dus op zijn pas), maar de AX staat dan ook niet op mijn naam...
Volgens mij is lidmaatschap idd persoonlijk en niet op auto. Ze hoeven je niet op het pasje te helpen als je pa er zelf niet bij is..... Romy heeft dus al een paar keer mazzel gehad :)
AX GTI '91

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

-Henry- wrote:
Glenn@nl wrote:-knip- dat was thuis met m'n Pa erbij (en dus op zijn pas), maar de AX staat dan ook niet op mijn naam...
Volgens mij is lidmaatschap idd persoonlijk en niet op auto. Ze hoeven je niet op het pasje te helpen als je pa er zelf niet bij is..... Romy heeft dus al een paar keer mazzel gehad :)
idd
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

J5
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by J5 »

Vanaf het moment dat ik een auto bezit ben ik al lid van de ANWB.
Eigenlijk nog nooit nodig gehad binnen Nederland. :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

-Henry- wrote:
Dat is dan wel krom. Ze doen alsof het op de auto staat, en volgens mij is dat ook zo hoor. Mam word al 25 jaar door ze geholpen (en zij had ze, zeker vroeger met de ford, VEEL nodig) en de autos en dus de wegenwacht hebben altijd op paps naam gestaan. En pap is er nooit bij, en ze hebben nog nooit wat gezegt. Overigens krijgen wij ook 3! pasjes.
Is het dan niet een of andere gezinslidmaatschap? Hij heeft het wel via bedrijf weet ik, net als verzekering

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Anwb lid sinds de eerste keer dat ik met de (vorige) AX naar het buitenland ging vanwege de reiskredietbrief. Moest ook min of meer van Anne ;)
In het eerste jaar heb ik de kosten er nog wel uitgehaald, daarna niet meer.
De twee keer dat ik sindsdien stil kwam te staan kon ik het zelf fixen.
Voor de vakantie naar Zweden uitgebreid met een buitenland pakket + vervangend vervoer.

Wat ik wel erg dubieus vind zijn de advertenties in de Kampioen.... veel trapliftjes, tena lady, plastiche chirurgie... in wat voor een doelgroep ben ik beland..? :roll:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

citroenAleX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by citroenAleX »

ik ben 2x lid geweest.
de 1e x omdat ik bij de anwb mijn rijbewijs heb gehaald en daar kreeg je een gratis lidmaatschap bij.
en de 2e x omdat het het eerste jaar gratis was. en daarna heb ik het weer opgezegd.
omdat ik ze nog niet nodig heb gehad. en ik rij in een Citroën ax waarom zou ik pech krijgen. :D
Image

TwoTone
AX Master
AX Master

Post by TwoTone »

Hehe :oops: :oops: :oops:

Mjah, ik ben dus ook GEEN lid ;) Werk al 6 jaar voor de anwb, maarja :P

@ Grietje... Een wegenwacht lidmaatschap is persoonsgebonden.
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven

DLS
AX Master
AX Master

Post by DLS »

Jep ik sinds juli. Vond het toch wel ff prettig om tijdens de vakantie lid te zijn. Stel je voor..:P
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

TwoTone wrote:Hehe :oops: :oops: :oops:

Mjah, ik ben dus ook GEEN lid ;) Werk al 6 jaar voor de anwb, maarja :P

@ Grietje... Een wegenwacht lidmaatschap is persoonsgebonden.
Dat vind ik dan erg slecht. Mocht route mobiel dat niet zijn stappen wij dan wel over.

En zoiezo raar, dat ze ons na 25 jaar nog steeds niet hebben vertelt dat na toch over de 10x geholpen te zijn zonder pa het niet mag

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Als je 3 pasjes hebt zal je pa wel 'n gezinsabbonement hebben ofzo, of voor 3 mensen betalen.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ik ben anwb lid,

maar ik had het temperatuurprobleem toen al opgelost op het moment dat de anwb net kwam aanrijden,
en dat werd dus ook verder niet in rekening gebracht, omdat er niks te klussen viel,

hij stond wel gek te kijken: ja volgens mij heb ik het al opgelost.

:lol:

en natuurlijk de keer dat de injector verstopt was en hij niks meer deed bij clublid DvDoornik voor de deur. :(
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

Bossie is ook lid van de wegenwacht. Ik was al lid van de ANWB, toen we de AX gekocht hebben, ook maar WW erbij genomen.

Mij werd verteld dat het lidmaatschap persoonsgebonden is (staat op mijn naam), maar als Hester met de AX weg is en ze krijgt pech, dan wordt ze toch geholpen omdat de auto en het lidmaatschap allebei op mijn naam staan.

Tot nu toe hebben we het lidmaatschap nog niet nodig gehad.
Image Image Image

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Volgens mij moet je toch voor 2x zoveel geld lid worden als je ze belt en je bent nog geen lid?

Nouja, in dat geval heb ik het al terugverdiend door 3 jaar zonder ANWB te doen. Elk jaar zonder is nu winst ;)

Maar als ik een keer geld over heb word ik nog wel lid. Misschien. Ofzo. :D
Kijk uit, een Cactussssss

Post Reply