Bijbaan gezocht...

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Bijbaan gezocht...

Post by grietje »

Want het word wel heeeel duur ;)

Mac op afbetaling, auto(s), paard, RC hobby, lievig vriendje in zeeland....
Straks weer elke dag naar school, waarvan ik best vaak met de auto zal gaan. Zal me beperken tot OV zolang ik geen geld heb hihi, maar auto is wel sneller en veel makkelijker (bus rijd daar maar 1x per uur...)

Dus ik opzoek naar leuk bijbaantje.

Maaaar ik zou grietje niet heette als ik niet kieskeurig zou zijn ;)

Wat ik niets vind (al gedaan of nooit gewilt)
- Kassa supermarkt. Done that, waardelooooos
- Horeca (snackbar in Eemhof ditgeval) done that, niets voor mij
- Post. Done that, 2 bedrijven, werk is wel leuk maar het loon TE laag (3 uur uitbetaald krijgen na 7/8 uur werken)
- Callcenter *kots*kots*

Jaja ik weet t, alle standaard bij baantjes al gehad. Daaaarom vroeg ik me af, heeft niet iemand nog HET idee ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Waar ik werk zoeken ze nog wel een beetje iemand voor wat lichte administratieve klusjes... zitten nu nog in Almere maar per oktober in Lelystad.

Maar goed, die werken natuurlijk niet in het weekend. :wink:

Succes met de zoektocht!
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Rob GT wrote:Waar ik werk zoeken ze nog wel een beetje iemand voor wat lichte administratieve klusjes... zitten nu nog in Almere maar per oktober in Lelystad.

Maar goed, die werken natuurlijk niet in het weekend. :wink:

Succes met de zoektocht!
Vergeten erbij te zeggen

Ik zoek eigenlijk NIET in het weekend
Maar savonds/ochtenden of dagen doordeweeks, zovaak zit ik niet op school nmlk ;) En school zitin Dronten dus die kant moet ik toch op :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Dat is zeker dezelfde snackbar waar ik 9 weken geleden bijna een half uur op mijn broodje hamburgert zat te w88.....terwijl het niet druk was....
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Rock's wrote:Dat is zeker dezelfde snackbar waar ik 9 weken geleden bijna een half uur op mijn broodje hamburgert zat te w88.....terwijl het niet druk was....
Ooooh dat zal best! Waardeloos daaro

Je typte het macdonals like in de kassa, waarnaar het naar de ' keuken' ging, wat een gezamelijke keuken was met de andere snackbar (ik stond in de snackbar in t zwembad, in het ' centrumpje' was er nog 1, maar was eigenlijk 1 met verschillende kassa's) En half uur later kwam het dan, moest je mensen in t zwembad gaan zoeken (nrs omroepen in zon luidruchtig zwembad......)

En er waren nooit klanten en ik mocht niet gaan zitten. BLEH! horeca niets voor mij! 8 uur op 1 plek staan hou ik echt niet vol hoor. Lopen okay, maar stil staan, regel dan een kruk. En DUUUUR dat het was, niet te geloven! En om daar heen tekomen moesten we met zo'n busje, die gigantisch omreed, dus had ik ook nog 2 uur reistijd... Maaaar, daar ging het nu niet om :P
=

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Theater en congrestechnicus :idea:
Heb ik jarenlang tijdens de studie gedaan, leuk afwisselend werk, varierend van dom sjouwwerk, uitwerken van een lichtplan of door de rai crossen in een hoogwerker van Cindy :)
Ben toen zelfs nog met de Holiday on Ice op tournee geweest.

En anders naar het uitzendbureau, maandje hier werken, maandje daar werken.
Kom je ook de raarste dingen tegen. Beleggen van diepvriespizza's bijv...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Image
Kijk uit, een Cactussssss

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste

Post by CitroCin »

pcrodent wrote:Image
Hahahahahaha, de meest domme wervings campange (op defensie na dan) die ik ooit heb gezien, zouden ze ook echt dat "niveau" zoeken??? :? :roll:

P.S. Paulus hier
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

Post Reply