Wat is mijn AXje nog waard?

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
sjoefke
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 4
Joined: ThuNov23, 2006 4:52:12 PM

Wat is mijn AXje nog waard?

Post by sjoefke »

Ik heb een AX je GT injection U9 uit 90. De auto is vanbinnen nog netjes met electrische ramen en CV. De auto zit rond de 2 ton aan kilometertjes (194d) en heeft genoeg roest in de achterbak onder het kleedje en bij de achterraampjes, een rechteraandrijfas die op is en een rechtervoorwiel die kapot is (zit de reserve band op) De achterklep kan niet op slot is waarschijnlijk een palletje afgebroken. Wel leuke sport velgjes, een spoiler en skirts dit alles in de kleur rood. Wat is een schappelijke prijs die ik er nog voor kan vragen?Met APK tot november.
Image
Last edited by sjoefke on ThuJul19, 2007 12:01:45 AM, edited 1 time in total.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Als ik het zo lees dan issie niet veel meer waard.

maar foto's geven altijd een beter inzicht! even wat foto's maken van rondom en ook vooral van de mindere puntjes zoals roest.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Op de sloop geven ze er met een beetje mazzel nog 50 euro voor....
Freude am Fahren.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

arnie wrote:Op de sloop geven ze er met een beetje mazzel nog 50 euro voor....


En zonder mazzel betaalt een clublid hetzelfde bedrag en leven de spullen voort binnen de club en beland het niet in de shredder ;)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

MBa@NL wrote:
arnie wrote:Op de sloop geven ze er met een beetje mazzel nog 50 euro voor....


En zonder mazzel betaalt een clublid hetzelfde bedrag en leven de spullen voort binnen de club en beland het niet in de shredder ;)


Bijvoorbeeld! Maar aangezien er al genoeg onderdelen rondzwerven en deze meneer in zijn 3de bericht al vraagt wat zijn auto waard is kan hij zo'n antwoord verw8en... Vindt je niet :wink:

Idd zonder gekheid en als je je ff normaal en gezellig voorsteld is er vanuit de club wellicht intresse voor meer centen...
Freude am Fahren.

Aspeve
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 425
Joined: MonMay28, 2007 8:09:14 PM
Location: Veghel
Contact:

Post by Aspeve »

Ik heb in ieder geval wel interesse in je CV, je elektrische ramen en de onderste achterspoiler :)

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

arnie wrote:
MBa@NL wrote:
arnie wrote:Op de sloop geven ze er met een beetje mazzel nog 50 euro voor....


En zonder mazzel betaalt een clublid hetzelfde bedrag en leven de spullen voort binnen de club en beland het niet in de shredder ;)


Bijvoorbeeld! Maar aangezien er al genoeg onderdelen rondzwerven en deze meneer in zijn 3de bericht al vraagt wat zijn auto waard is kan hij zo'n antwoord verw8en... Vindt je niet :wink:

Idd zonder gekheid en als je je ff normaal en gezellig voorsteld is er vanuit de club wellicht intresse voor meer centen...


Denk dat je dan beter aan ons en de eigenaar z'n belang kan denken dan aan het plaatsen van een toch wat botte opmerking waar geen kip wat aan heeft.

Laat hem het ding slopen, slechte carrosserie heeft niemand wat aan en met de onderdelen is iedereen blij + hij verdient er nog redelijk aan.

Of doe een bod en koop 'm zelf op...?

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

ik bied 70 voor de onderspoiler :wink:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

sjoefke
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 4
Joined: ThuNov23, 2006 4:52:12 PM

Slopen..

Post by sjoefke »

Hmm ja kan m beter oprijden zo aan de reacties te zien. En dan in delen verkopen, das minder. Ben er liever in 1x vanaf.Maar in delen brengt ie denk meer op.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Re: Slopen..

Post by grietje »

sjoefke wrote:Hmm ja kan m beter oprijden zo aan de reacties te zien. En dan in delen verkopen, das minder. Ben er liever in 1x vanaf.Maar in delen brengt ie denk meer op.


elke ax brengt in delen meer op!

jammer, maar wel waar.

Je moet wel even nadenken wat nog bruikbaar is.

Ik gok dat je van die auto de voorbumper, skirtset, onderspoiler, gewone spoiler, velgjes, trekhaak, CV en elecramen. En dingen als koplampen, knippers en acherlichten vertrekken ook wel makkelijk. De rest word al meteen moeilijk(er). blok, onderstel en toebehoren die 2 ton hebben gelopen, mjaw, weet niet of iemand dat wil hebben.

Ik zou zeggen, haal die opgenoemde dingen eraf en breng hem alsnog naar de sloop voor die 50 euro, en dan heb je er denk ik nog best veel geld uit...

Nuja, als AX liefhebber zou ik natuurlijk zeggen, red de GT. Gooi er een paar nieuwe asjes onder, behandel de roest en klaar is kees. Dat de klep niet open gaat is waarsch een probleempje die binnen de 5 min op gelost kan worden ;)

Verkoop hem dan voor duidelijk meer aan een hopelijk liefhebber die het blokje een revisie wil geven en dan is er een GT gered :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply