Ze kunnen de pot op en de boom in...
Moderators: Rock's, webmasters
Ze kunnen de pot op en de boom in...
Vanmiddag stond er een dikke *p*l midden op de weg, hier in de straat. Met z'n motorkappie open. Stond een kleine *p*l tegenover, ook met kleppie open. Bleek dat die grote niet meer wou starten. En toen waren ze op zoek naar startkabels. En die heb ik. En die hebben ze lekker niet mogen gebruiken! 

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:

- Mijn auto DOET het gewoon!
- Mocht het t?ch voorkomen dat m'n AX externe starthulp nodig heeft, dan heb ik dus gewoon ZELF startkabels!
- Zou ik ?berhaupt hulp kunnen verwachten van 'n *p*l rijder?

Recently done:

Recently done:

Precies. 't zijn echt heel vaak BMW en/of Mercedes rijders die dat achterlijke wisselgedrag vertonen. MA-TE-LOOS IRRITANT! 
En persoonlijk heb ik het gewoon niet op *p*l: 'k vind het oncomfortabele zooi dat veel te vaak spontaan stuk gaat (en verder veel te vaak AX-en sloopt).

En persoonlijk heb ik het gewoon niet op *p*l: 'k vind het oncomfortabele zooi dat veel te vaak spontaan stuk gaat (en verder veel te vaak AX-en sloopt).
Recently done:

Recently done:

*schaam*-Henry- wrote:Hehe wat gemeen![]()
En die file-wisselaars moeten ze afschieten
Ik wissel ook veel van rijbaan in file....
duiken er van die k*t suvs of geblindeerde bussen voor me, en dan zie ik dus echt helemaal niets meer (ben beetje laaag...)... ga ik toch echt van rijbaan verwisselen

Ennnnuh, gelijk heb je!!!
Stomme opel en volkswagen rijders wouden mij ook niet helpen starten! Dat was uiteindelijk een peugeot

En ik had zelf kabels! Had alleen een werkende auto nodig
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
Klopt, is het ook!kevin.broke wrote:Komisch om te weten:
ik heb het bedraden en verbouwen van auto's voor een groot gedeelte geleerd van een Corsa GSI rijder.
Sorry MNM, maar ik vind dit hele grote onzin.

Trouwens, 't is nog altijd m'n broertje die me momenteel helpt bij het herstellen van het remprobleem van m'n dieseltje. En wat rijdt 'ie? Juist: gewoon een Opel Vectra! (En z'n vriendin een Corsa).
Nee, waar 't in mijn startpost over ging waren van die opgeschoten yuppen die maar eens ff de hele straat gingen blokkeren, terwijl er serieus 5 meter verder een vrij ruime parkeerplaats is waar je ook ff met gemak die twee auto's tegenover mekaar kon zetten.
Recently done:

Recently done:

Da's toch vrij lastig als die ene niet weg wil rijdenMNM(tm) wrote:terwijl er serieus 5 meter verder een vrij ruime parkeerplaats is waar je ook ff met gemak die twee auto's tegenover mekaar kon zetten.

Als je dan toch aan het duwen gaat om 'm daar te krijgen kun je 'm net zo goed meteen aanduwen...
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX Master
Niet helpen
He MNM,
Mocht je ooit eens stil tekomen staan, dan rij ik ook voor met mijn Opel Zavira...en zal dan ook nog even toeteren.
Beetje er flauw hoor.
MR DEAN

Mocht je ooit eens stil tekomen staan, dan rij ik ook voor met mijn Opel Zavira...en zal dan ook nog even toeteren.
Beetje er flauw hoor.
MR DEAN

Saxo style is sexy style....
Re: Niet helpen
Volgens mij behoor jij ook niet tot de categorie "opgeschoten yup".mr dean wrote:He MNM,
Beetje er flauw hoor.
MR DEAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Recently done:

Recently done:

-
- AX Master
wat versta je onder Yup
Mr MNM,
Wat versta je tegen woordig onder een Yup,
Meestal rijdt mijn lieve vrouw in de Zafira.
gr Mr Dean
Wat versta je tegen woordig onder een Yup,
Meestal rijdt mijn lieve vrouw in de Zafira.
gr Mr Dean

Valt me toch op dat menig Opel rijder zich hier aangesproken voelt.
Ten onrechte, zeg ik dan.
Laat ik even duidelijk zijn:
Ten onrechte, zeg ik dan.
Laat ik even duidelijk zijn:
- Opel is mijn merk niet echt. Dat er mensen zijn die wel tevreden zijn over hun Opel, gelukkig maar!
- Dat volk wat er bij die auto's stond, is niet het type volk waar ik nou mee gezien wil worden. 't Was ook meer de lieden die er stonden wat voor mij een reden was om niet uit eigen beweging met startkabels aan te komen zetten.
- Ze hadden 't me ook ff kunnen vragen.
Recently done:

Recently done:

Als het echt van die omhooggevallen braakballen waren geef ik je gelijk dat je niet uit jezelf helpt. In andere gevallen; je zou zelf ook graag geholpen worden in een soortgelijke situatie.
En opel is ook niet mijn merk, maar het rijdt, je zit (meestal) droog en warm, en het brengt je (soms) waar je wezen moet.
En opel is ook niet mijn merk, maar het rijdt, je zit (meestal) droog en warm, en het brengt je (soms) waar je wezen moet.
AX GTI '91
-
- AX Master
gezins auto!
De Opel Zafria, gebruiken wij heel veel zakelijk, ongeveer 35 dkm per jaar en verder is het heerlijke gezins auto !
gr Mr Dean

gr Mr Dean

Nou, in die categorie zou ik ze nou ook weer niet willen plaatsen (daar vallen eerder 16-jarigen onder die drank geven aan een 12-jarige, die zich er vervolgens mee in coma zuipt!-Henry- wrote:Als het echt van die omhooggevallen braakballen waren geef ik je gelijk dat je niet uit jezelf helpt. In andere gevallen; je zou zelf ook graag geholpen worden in een soortgelijke situatie.

En als ik zelf geholpen wil worden in zo'n situatie, dan bel ik gewoon de ANWB!

Recently done:

Recently done: