spoort niet???

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Locked
Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

spoort niet???

Post by Joost »

Man scheurt met 170 km/uur door Arnhem

Een inwoner van Arnhem heeft gisteravond zijn rijbewijs in moeten leveren, wegens forse overschrijding van de maximale toegestane snelheid. De 35-jarige Arnhemmer scheurde met een snelheid van 170 km/uur door de stad op een weg waar maar 80 km/uur toegestaan is.

Toevallig surveillerende agenten merkten de snelheidsduivel op. Een politiewoordvoerder zei dat het hen veel moeite kostte om de man te bereiken. Toen de agenten de man wilden achtervolgen, gaf hij nog eens plankgas. Na een wilde rit door het centrum kon de politie de man net buiten de stad laten stoppen. Justitie zal nu beslissen wat de snelheidsduivel te wachten staat.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

taakstrafje, vast en zeker :?
Image

Pr0f
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 20
Joined: ThuJun12, 2003 2:39:43 PM
Location: Delft

Post by Pr0f »

volgens mij kan ik hier maar beter mijn mondje dicht houden.... :roll:
A smile every mile.

axgt-er
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 235
Joined: SunJun15, 2003 1:58:46 PM
Location: epe

Post by axgt-er »

Arnhem heeft veel wegen die uitlokken om veel te hard te rijden. Allemaal 2 baans wegen door de stad waar je 50 mag en die heel lang recht zijn. (vaak wel slecht asfalt) Ook de 80 kilometer wegen zijn niet altijd druk. Ik probeer me altijd een beetje in te houden, want ik weet dat op zulke wegen veel gecontroleerd wordt :angel

DJ
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 138
Joined: WedSep17, 2003 9:36:05 PM
Location: N'dal

Post by DJ »

Ach ja, :twisted:

Als de persoon alleen zichzelf dood rijd vind ik het niet erg.

Maar ik rij zelf altijd te hard alleen binnen de bebouwde kom niet omdat

ik dan geen fietser of voetganger wil aanrijden.
AX Cars One Of The Great DiscoveriesImageImage

RollieBollie
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 28
Joined: SunJun29, 2003 2:08:24 PM
Location: Amstelveen

Post by RollieBollie »

DJ wrote:Ach ja, :twisted:
Als de persoon alleen zichzelf dood rijd vind ik het niet erg.

Ben ik het niet mee eens.
Er zijn namelijk altijd mensen die het zooitje moeten opruimen. En toevallig ken ik een oud-brandweerman, die dus meerdere keren auto's heeft moeten open knippen om de lijken er uit te kunnen halen.
Hij doet dit werk al 10 jaar niet meer, maar ik heb begrepen dat hij er nog vaak nachtmerries aan over heeft gehouden. :shock:

Zelf rijd ik ook wel eens te hard, maar houd wel rekening met de omstandigheden. Zo reed ik vorige week met die sneeuw dus absoluut niet te hard, maar er waren gekken die gerust 100 reden waar ik met 50 al voelde dat de AX ging glijden. :shock: Stel je voor dat ze moeten remmen. Dat houd dus niemand goed op de weg.

Eric
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 463
Joined: TueJun17, 2003 8:27:35 PM
Location: Alkmaar
Contact:

Post by Eric »

wat ik nou mis is : was het een ax ?

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Zal wel niet hoor. Trap jij je AX binnen de bebouwde kom eens naar de 170 dan ben je al aardig eind onderweg hoor.

Ik neem als voorbeeld: Mijn oom heeft een S 400 CDi als je dan het gas onderin schopt rij je binnen no-time 200... Ik denk dat dit ook een dikke BMW of Mercedes is geweest. Zulk soort mensen hebben nog amper door hoe hard ze rijden, want je zoeft nog heel rustig in zo'n auto met 200 :twisted:
Freude am Fahren.

Locked