Trance Energy 2007
Moderators: Rock's, webmasters
Trance Energy 2007
Zijn er nog mensen die zaterdag avond naar Utrecht gaan voor Trance Energy ?
http://www.trance-energy.nl/te2007/
De line up is heeeeeeeeeeeeeeeel goed, zoals elke jaar. Al alleen maar voor Rank 1 zou ik de weg en de ticket kopen.
daarna word het aftellen tot dat Ti?sto in Hasselt komt, maar dat word dan pas in mei...
http://www.trance-energy.nl/te2007/
De line up is heeeeeeeeeeeeeeeel goed, zoals elke jaar. Al alleen maar voor Rank 1 zou ik de weg en de ticket kopen.
daarna word het aftellen tot dat Ti?sto in Hasselt komt, maar dat word dan pas in mei...
-
- AX Spaster Mammer
man je wilt niet wete, overal waar ik kom is het raak, die 50 cent of een kwartje ofzo hoe heet die knakker, en de Partysquad, stelletje sukkels met dat iedereen gaat los gedoe, ik wordt er gek van... en die nl'se meiden vallen er allemaal voor... zowieso vind iedereen dat tegenwoordig helemaal goud...Speederdd wrote:Pixels66 wrote:jep ik ben erbij, ik ga helemaal genieten daar, eindelijk ergens heen zonder al die kwaaie negermuziek!(no offence verder, maar ik heb er een schurfthekel aan)...
WORDT KIKKE!!!!!!!!!!!!!!!
hebt jij ook iets tegen hip hop ?
pfff... gelukkig bestaat er nog zoiets als trance energy....
-
- AX Spaster Mammer
beetje jammere opmerking gozer. kwaaie negermuziek?Pixels66 wrote:jep ik ben erbij, ik ga helemaal genieten daar, eindelijk ergens heen zonder al die kwaaie negermuziek!(no offence verder, maar ik heb er een schurfthekel aan)...
WORDT KIKKE!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben een kwaaie neger ?n een house+techno-dj/liefhebber

en wat betreft NL'se vrouwen die van kwaaie negermuziek houden; denk dat jij de verkeerde vrouwen opzoekt, ik selecteer erop nl.

-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
trance...
was dat niet voor nichten?
sorry rot-opmerking
, trance is wel te doen, maar hiphop daarom ook.
eigenlijk is alle muziek wel te doen, mits ik het niet de hele dag aanhoor. beetje afwisseling is wel goed.
zo zijn de nacht-uitzendingen van Studio Brussel echt goed geregeld, veel verschillende muziek door elkaar.
zomaar een onbeschofte vraag, wat leg je neer voor zo'n kaartje? want dat is toch meestal het probleem bij mij, ik vind mezelf echt een debiel om meer dan 40 euro voor zo'n toegangskaartje te betalen.
dan ga ik nog liever naar de efteling

sorry rot-opmerking

eigenlijk is alle muziek wel te doen, mits ik het niet de hele dag aanhoor. beetje afwisseling is wel goed.
zo zijn de nacht-uitzendingen van Studio Brussel echt goed geregeld, veel verschillende muziek door elkaar.
zomaar een onbeschofte vraag, wat leg je neer voor zo'n kaartje? want dat is toch meestal het probleem bij mij, ik vind mezelf echt een debiel om meer dan 40 euro voor zo'n toegangskaartje te betalen.
dan ga ik nog liever naar de efteling

Spreken is goud, Ductape is zilver.
Hmm, 38,25, dat is 7 biertjes hier in Finland in m'n favoriete kroeg, MET live muziek. Alleen jammer dat je hier de vrouwen van je af moet slaanPixels66 wrote:nope...DuFF wrote:trance...
38,25 en het geld meer dan waard!!!zomaar een onbeschofte vraag, wat leg je neer voor zo'n kaartje?

-
- AX Spaster Mammer
ik had het niet over jou kevin! .....als je goed leest had je begrepen dat ik doelde op het feit dat ik voor zo'n bedrag van zo'n kaartje wel wat leukers kan bedenken , er werd een prijs genoemd van zo'n kaartje, en dat was 38 euro 25! dus dan doel ik daar op, en niet op dat je er gratis heen kan.kevin.broke wrote:oh ja? ik mag gratis naar trance energy.. wat betaal je voor zo'n kaartje underground scene bij jou?DuFF wrote:ik hou het wel op de breakcore underground scene feestjes en de her en der live metalbandjes en af en toe wat punk ofzo, en daar kun je 10 x naartoe voor de prijs van 1 keer trance energy

en sander, je praat dubbel.

Spreken is goud, Ductape is zilver.