Nog ??n keer
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
Nog ??n keer
Het was al vergeven & vergeten, maar dit vond ik toch wel erg grappig...
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/0/67/ ... DN8A==.jpg
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/0/67/ ... DN8A==.jpg
-
- AX Master
-
- AX super weirdo
Kep slechte ervaringen met  's ... tis heeeeel leuk als ze werken,...zeker qua acceleratie, maar bij mij ging het voortdurend kapot.
kep er nog 2 liggen, je mag ze gatis af komen halen, deviltje gaat het zonder  's doen.... na je 30ste hoeft het allemaal toch niet meer zo snel
kep er nog 2 liggen, je mag ze gatis af komen halen, deviltje gaat het zonder  's doen.... na je 30ste hoeft het allemaal toch niet meer zo snel

Last edited by Rock's on ThuJan18, 2007 5:15:15 PM, edited 3 times in total.

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX super weirdo
Prima joh,....... dan heb ik er nog 1 ..... wie o wie !Glenn@nl wrote:Kan je er voor mij eentje reserveren en meenemen naar de meeting van februari? Ik wil wel eens weten hoe dat rijdt met 'n  !
(volgens mij had marc er ook nog een aantal....groene als ik me niet vergis.... maar hij zal ze wel niet wegdoen..... ze zijn nieuw volgens mij niet meer te verkrijgen,... rode wel, gaan iets minder lang mee, en kosten bij dealer ong. 14,- ex btw, ... als je van stoplichtsprintjes houd..zeker de moete waard !

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX Spaster Mammer
Zegt ie nu....Rock's wrote: kep er nog 2 liggen, je mag ze gatis af komen halen, deviltje gaat het zonder  's doen.... na je 30ste hoeft het allemaal toch niet meer zo snel

Die had ik vorige week best van je over willen nemen.
Deze 30plusser wil dat best wel's proberen

Naja, neem maar mee naar n'gein straks.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

Via illigale inport ben ik aan een zeldzaam setje paarse vierkanten gekomen voor weinig. Deze gaan zeker gebruikt worden op de sprintbaan met fullspeed.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.