Ik ben het helemaal met je eens.
Voel me als ik in de vuurwerk winkel staat weer helemaal kinds, alleen nu met meer geld.
Ik spaar er elk jaar toch wel weer voor hoor.
Ben dit jaar voor het eerst niet naar belgie geweest.
Maare iemand anders die ik ken wel, en daar heb ik wat van...
Leuk spul, hoop ik, haha.
Vandaag toch nog ff naar de vuurwerkwinkel geweest in het dorp, heerlijk...
Gertjuh!
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
ik heb weer een paar alarmpijltjes. altijd leuk als er net mensen van die mooie grote pijlen af denken te schieten, ??n zo'n ding eroverheen en je ziet de eerstvolgende 20 seconden alleen maar wit
zonde van me geld, wel leuk om naar te kijken... stel je voor dat je met oud en nieuw over straat loopt met je tas bier(dat is wat wij doen) en bij vuurtjes staat enzo, en het is overal stil, zoals een normale avond...
dan is er geen ruk aan..
maar zelf kopen en afsteken, nee dankje, vroeger wel maar nu niet meer, kan me geld beter gebruiken.. en me vingers ook
Ik vind alleen siervuurwerk mooi, knalvuurwerk helemaal niet! En gasten hebben hier laatst vuurwerk in de vuilcontainer gegooid. Ik ben me wild geschrokken. OUd en nieuw is wel mooi, maar die gasten die overal maar vuurwerk in gooien, zoals prullenbakken en brievenbussen, daar heb ik toch zo'n hekel aan.
Ik heb vandaag weer medicatie voor mijn hondje gehaald. Die is panisch voor alles wat met knallen te maken heeft.
Nee, ik ga lekker oud en nieuw vieren met familie en vrienden, alleen vuurwerk zal ik niet afsteken. Dat durf ik toch echt niet!
Keb dit jaar voor het eerst eens niets gekocht, kan m'n geld op dit moment wel ff beter besteden.
Maar niet getreurd, m'n vriendin heeft sterrenregen gekocht, dus we zitten ook hier dit jaar niet zonder vuurwerk