waar ga jij heen op vakantie ?

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

Popmart wrote:Ben net terug uit Praag. Was een leuke en vooral goedkope vakantie. Man o man, wat kan je daar zuipen en vreten voor belachelijk weinig geld :shock: En van dat vrouwelijk schoon daar valt je helemaal de mond van open.

Maar naast alle leuke dingen ben ik wel beroofd van mn oude vertrouwde Siemens A50 (mn oude phone). Door een stoephoer zelfs. Toen ik met mn zatte kop samen met een vriend bij Mustek ging vreten om 7.30 uur in de ochtend. Komt er zo'n hoertje op me af, toen stak ik vlug ??n hand in de broekzak (linksvoor) waar mn beurs zat, de ander waar mn telefoon zat (rechtsvoor). Maar die hoer pakt me vol in mn kloten, dus duw dr met mn rechterhand weg. Eenmaal op de roltrap richting metro, kom ik tot de ontdekking dat mn telefoon kwijt was :( :( Gelukkig was het een oud versleten ding met pre-paid. En mn pakje papieren zakdoekjes in mn achterzak is ook ontvreemd.

vertel jij hier nu wel de waarheid over dat hoertje? dat je haar wegduwde enzo? :D

Maar al met al toch een zeer geslaagde vakantie gehad.
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Ja vertel de waarheid :)

Van dat lelijke uitgelebberde mens krijg je em niet eens omhoog :o

Lohran
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Lohran »

Popmart wrote:Ben net terug uit Praag. Was een leuke en vooral goedkope vakantie. Man o man, wat kan je daar zuipen en vreten voor belachelijk weinig geld :shock: En van dat vrouwelijk schoon daar valt je helemaal de mond van open.

Maar naast alle leuke dingen ben ik wel beroofd van mn oude vertrouwde Siemens A50 (mn oude phone). Door een stoephoer zelfs. Toen ik met mn zatte kop samen met een vriend bij Mustek ging vreten om 7.30 uur in de ochtend. Komt er zo'n hoertje op me af, toen stak ik vlug ??n hand in de broekzak (linksvoor) waar mn beurs zat, de ander waar mn telefoon zat (rechtsvoor). Maar die hoer pakt me vol in mn kloten, dus duw dr met mn rechterhand weg. Eenmaal op de roltrap richting metro, kom ik tot de ontdekking dat mn telefoon kwijt was :( :( Gelukkig was het een oud versleten ding met pre-paid. En mn pakje papieren zakdoekjes in mn achterzak is ook ontvreemd.

Ik was ook naar Praag, met de auto. 3 vrienden waren met de trein en hadden op het station van Praag geslapen (dom, dat zeker). Ze hadden hun spullen in een kluisje gedaan en 1 zou de wacht houden, maar die is ook in slaap gevallen. Alles gestolen van hun, erg balen.
Maar verder was het er erg vet en zeker goedkoop! Ook nog de Absinth van 70% geprobeerd? :shock:

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Lohran wrote: Ook nog de Absinth van 70% geprobeerd? :shock:

Heel klein beetje, maar niet voldoende om het te voelen. Ik was te laat om zo'n fles te kopen, maar ga het binnenkort bij een vriend van me proberen.

Lohran
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Lohran »

Ik heb er ook niks van gemerkt (qua hallucineren), maar het is wel enorm sterk zeg. Ik zou er een fles water bij houden, of bier uiteraard 8)

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Zoo, eindelijk mijn "grote" zomervakantie; ik ga nu naar Lowlands :dance
Hopen dat het een beetje droog blijft...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

tank_driver
AX Master
AX Master

Post by tank_driver »

godsternokke ik zou die hoer alle hoeken van praag laten zien

@ Eriks dat was daar echt vet mooi met die bergen enzo dit vond ik de mooiste fotoImage
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

en ook nog een Citroën op de foto :)

Post Reply